خبر فوری

 
 
دیدار سفیر چین با محمد اسحاق دار وزیر دارایی و درآمد پاکستان پیرامون توسعه روابط اقتصادی دوجانبه
کد خبر :25510320

15:11 1401/09/16


برچسب ها : اسلام آباد, دیدار, سفیر چین, گفتگو, محمد اسحاق, محمد اسحاق دار, نونگ رونگ, وزیر دارایی و درآمدهای پاکستان,

نونگ رونگ سفیر چین با سناتور محمد اسحاق دار وزیر دارایی و درآمد پاکستان در اسلام آباد دیدار و گفتگو کرد.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | نونگ رونگ سفیر چین با سناتور محمد اسحاق دار وزیر دارایی و درآمد پاکستان در اسلام آباد دیدار و گفتگو کرد و در این ملاقات، توسعه روابط دوجانبه در بخش عای اقتصادی و مالی میان پاکستان و چین مورد بررسی قرار گرفت.

سناتور محمد اسحاق دار ضمن ابراز تاسف از درگذشت جیانگ زیمن رئیس جمهور سابق چین، گفت: فوت جیانگ زیمن ضایعه ای بزرگ برای چین و پاکستان بود.  

وی ضمن قدردانی از حمایت های بی دریغ دولت چین از مردم سیل زده پاکستان، سفیر این کشور را از برنامه بازسازی مناطق سیل زده توسط دولت فعلی آگاه کرد و افزود: دولت پاکستان اقدامات مختلفی را در زمینه حمایت از اقشار ضعیف جامعه انجام می دهد.

وزیر دارایی و درآمد پاکستان بیان کرد: دولت فعلی هم اکنون در حال تامین بودجه بازسازی و احیای مناطق سیل زده می باشد و همچنین متعهد به تکمیل برنامه صندوق بین المللی پول با پرداخت به موقع تمام بدهی های خارجی خواهد بود.

در ادامه این دیدار، نونگ رونگ سفیر چین از اقدامات سیاسی دولت پاکستان جهت حفظ و تقویت ثبات مالی قدردانی به عمل آورد و از حمایت مداوم دولت چین از پاکستان اطمینان حاصل کرد و گفت: دولت چین همواره در سختی ها و مشکلات در کنار مردم پاکستان حواهد ایستاد.

در پایان این نشست، سناتور محمد اسحاق دار وزیر دارایی و درآمد پاکستان از حمایت و کمک های مستمر دولت و سفیر چین تشکر و سپاس بجا آورد.

ارسال نظر

 
1