خبر فوری

 
 
دیدار سفیر چین با فرمانده نیروی هوایی ارتش پاکستان
کد خبر :440712686

11:17 1401/06/19


برچسب ها : ارتشبد ظهیر احمد بابر, اسلام آباد, پاکستان و چین, پنجاب, دیدار, سفیر چین, فرمانده نیروی هوایی ارتش پاکستان, نونگ رونگ,

نونگ رونگ سفیر چین با ارتشبد ظهیر احمد بابر سدهو فرمانده نیروی هوایی ارتش پاکستان دیدار و گفتگو کرد.


اسلام آباد: به گزارش از نیوز | نونگ رونگ سفیر چین با ارتشبد ظهیر احمد بابر سدهو فرمانده نیروی هوایی ارتش پاکستان دیدار و گفتگو کرد. طی این دیدار دو طرف در مورد موضوعات مورد علاقه مشترک از جمله تحولات منطقه بحث و تبادل نظر کردند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش پاکستان طی این دیدار از برنامه های گسترده برای کمپین توسعه نیروی هوایی ارتش پاکستان در خطوط مدرن و دستیابی به قابلیت های عملیات رزمی مدرن در زمینه های هوا، فضا و فضای سایبری بر اساس سازه عملیاتی نیروی هوایی ارتش کشور سخن گفت.

وی طی این دیدار این موضوع را برجسته کرد که دو کشور دارای روابط استراتژیک بی نظیر با یکدیگر هستند. وی  همچنین برای افزایش همکاری بین نیروی هوایی ارتش پاکستان و نیروی هوایی ارتش آزادی بخش خلق چین اعلام آمادگی کرد.

وی افزود: پاکستان برای روابط تزلزل ناپذیر، بی نظیر و قوی دیپلماتیک، اقتصادی و دفاعی خود با چین ارزش قائل است که مبتنی بر هماهنگی بر تمام موضوعات مهم مربوط به صلح، امنیت و ثبات در منطقه می باشد.

سفیر چین نیز طی این دیدار از مهارت های حرفه ای نیروهای ارتش پاکستان و رسیدن به خودکفایی نیروی هوایی ارتش این کشور و پیشرفت فوق العاده آن در بخش های مختلف طی سال های گذشته تمجید و از اقدامات ارتش پاکستان برای ایجاد ثبات و امنیت در منطقه تشکر کرد.

طی این دیدار دو طرف بر افزایش همکاری های دوجانبه در بخش های مختلف صنایع نظامی و تکنولوژی های روز تاکید کردند.

سفیر چین همچنین طی این دیدار از میزان خسارات جانی و مالی وارد شده به پاکستان طی سیل ابراز تاسف کرد و به مردم پاکستان تسلیت گفت.

ارسال نظر

 
1