خبر فوری

 
 
دیدار سفیر چین با صادق سنجرانی رئیس مجلس سنای پاکستان
کد خبر :496126070

16:34 1399/03/01


برچسب ها : پاکستان و چین, رئیس مجلس سنای پاکستان, سفیر چین, محمد صادق سنجرانی, یاو جنگ,

سفیر چین در اسلام آباد با حضور در دفتر پارلمانی پاکستان با محمد صادق سنجرانی رئیس مجلس سنای این کشور دیدار کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| یاوجنگ سفیر چین در اسلام آباد با حضور در دفتر پارلمانی پاکستان با محمد صادق سنجرانی رئیس مجلس سنای این کشور دیدار کرد.

بر اساس جزئیات منشر شده، دو طرف در جریان این دیدار درباره مسائل مختلف مربوط به شیوع ویروس کرونا و شرایط ایجاد شده در کشور و دنیا در پی شیوع این ویروس به بحث و تبادل نظر پرداختند.

سفیر چین در جریان این دیدار با ابراز همدردی با پاکستان در خصوص شرایط ایجاد شده در کشور در پی شیوع ویروس کرونا نسبت به هرگونه همکاری و کمک به پاکستان برای مقابله با شیوع این ویروس قول مساعد داد و ابراز داشت: چین برای مقابله با شیوع ویروس کرونا در کنار پاکستان حضور دارد.

صادق سنجرانی رئیس مجلس سنای پاکستان نیز در این دیدار با تاکید بر اهمیت نقش چین در مقابله با شیوع ویروس کرونا در پاکستان اظهار داشت: کرونا به یک چالش جهانی تبدیل گشته است و برای مقابله با این ویروس نیازمند گسترش همکاری های مشترک هستیم.

وی با ابراز امیدواری نسبت به پایان یافتن هرچه فوری ویروس کرونا افزود: همراهی چین با پاکستان در زمینه مقابله با کرونا به تسریع در پایان دادن این ویروس کمک خواهد کرد و اقدامات دولت چین برای مقابله و پایان دادن این ویروس قابل ستایش است.

رئیس مجلس سنا همچنین از اقدامات دولت چین برای ارائه تسهیلات به دانشجویان پاکستانی در چین تقدیر نمود و تصریح کرد: پاکستان و چین همواره در لحظات دشوار پشتیبان یکدیگر بوده اند.

ارسال نظر

 
1