خبر فوری

 
دیدار سفیر چین با اعجاز احمد شاه وزیر کشور پاکستان
کد خبر :374912200

17:46 1399/09/06


برچسب ها : اعجاز احمد شاه, پاکستان, پروژه سی پک, چین و پاکستان, سفیر چین, مجموعه سی پک, وزیر کشور پاکستان,

اعجاز احمد شاه وزیر کشور پاکستان از سفیر چین استقبال کرد و گفت که پاکستان و چین دو جسم در یک روح هستند.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | نونگ رونگ سفیر چین در پاکستان روز پنجشنبه با وزیر کشور پاکستان در وزارت کشور دیدار کرد و در مورد موضوعات مورد علاقه دو طرف گفتگو کرد.

بر اساس بیانیه ای که از طرف وزارت کشور صادر شد، اعجاز احمد شاه وزیر کشور پاکستان از سفیر چین  استقبال کرد و گفت که پاکستان و چین دو جسم در یک روح هستند. وی همچنین افزود: "گام های مهمی برای اطمینان از امنیت پروژه های سی پیک (CPEC) برداشته شده است. اطمینان از امنیت و ایمنی مهمترین اولویت ما است و توسعه پروژه سی پیک (CPEC) تأثیر مثبتی در اقتصاد پاکستان دارد." وزیر کشور پاکستان با اطمینان خاطر دادن به سفیر چین برای تامین امنیت کارکنان چینی در پروژه سی پیک (CPEC) بیان کرد که ملت پاکستان برای کمک های چین در مواقع اضطراری از جمله اپیدمی کرونا همیشه قدردان کشور چین هستند.

سفیر چین در این دیدار گفت که همکاری های دو کشور همیشه مثبت و مثمرثمر بوده است. سفیر چین افزود که ما از شما برای همه همکاری های لازم در زمینه ویزای کارگری و موارد مرتبط با آن سپاسگزاریم. سفیر چین از وزیر کشور پاکستان اعجاز احمد شاه برای هماهنگی های امنیتی مناسب پروژه سی پیک (CPEC) و سایر موارد تشکر کرد. همچنین  سفیر چین در ادامه صحبت های خود افزود: "کار برای واکسن در حال انجام است و امیدواریم که اخبار خوبی در سال جدید منتشر شود."

ارسال نظر

 
1