خبر فوری

 
دیدار سفیر پاکستان در مراکش با وزیر اطلاع رسانی و رسانه
کد خبر :1905999967

13:33 1400/04/11


برچسب ها : امضای توافقنامه, پاکستان و مراکش, تبادل اطلاعات, فواد چودری, وزیر اطلاع رسانی و رسانه,

حامد اصغر خان سفیر پاکستان در مراکش روز گذشته با چودری فواد حسین وزیر اطلاع رسانی و رسانه پاکستان دیدار و گزارشی از همکاری در زمینه منافع مشترک مردم دو کشور در بخش های مختلف ارائه کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| حامد اصغر خان سفیر پاکستان در مراکش روز گذشته با چودری فواد حسین وزیر اطلاع رسانی و رسانه پاکستان دیدار و گزارشی از همکاری در زمینه منافع مشترک مردم دو کشور در بخش های مختلف  ارائه کرد.

وزیر اطلاع رسانی و رسانه پاکستان با بیان اینکه سفیر پس بازگشت به مراکش توافقنامه تبادل اطلاعات بین خبرگزاری رسمی پاکستان APP و مطبوعات عرب غربی MAP (خبرگزاری رسمی مراکش) را امضا کند، افزود: از جانب من پیام دعوت برای سفر به اسلام آباد را به خلیل هاشمی ادریسی مدیرکل خبرگزاری رسمی مراکش ابلاغ کنید.

سفیر پاکستان در مراکش در این بین اظهار داشت که مدیرکل خبرگزاری رسمی مراکش در جریان سفر قبلی خود به اسلام آباد تمایل برای انتصاب نمایده محلی مطبوعات عرب غربی در اسلام آباد را ابراز داشته بود. وی از وزیر بابت راهنمایی و همکاری تشکر کرد.

وی افزود: اقدامات فوق باعث تقویت سیاست دولت "درگیر کردن آفریقا" خواهد شد. امضای این توافقنامه از طریق تبادل آزاد اطلاعات باعث گسترش اطلاع رسانی میان دو کشور برادر در زمینه های تجارت، گردشگری، سرمایه گذاری و فرصت ها می شود.

ارسال نظر

 
1