خبر فوری

 
 
دیدار سفیر پاکستان در عربستان سعودی با دبیرکل سازمان همکاری اسلامی در جده
کد خبر :2042447220

16:28 1398/01/27


برچسب ها : سازمان همکاری اسلامی, عربستان و پاکستان,

راجا علی اعجاز سفیر پاکستان در عربستان سعودی با دکتر یوسف العثمین دبیرکل سازمان همکاری اسلامی در محل دبیرخانه این سازمان دیدار کرد.


 

جده: به گزارش راز نیوز به نقل از خبرگزای دیلی پاکستان، راجا علی اعجاز سفیر پاکستان در عربستان سعودی با دکتر یوسف العثمین دبیرکل سازمان همکاری اسلامی در محل دبیرخانه این سازمان دیدار کرد.

این نخستین دیدار سفیر پاکستان پس از انتصاب در عربستان سعودی و انتصاب نماینده دائم پاکستان در سازمان همکاری اسلامی با دبیرکل این سازمان است.

دبیرکل سازمان همکاری اسلامی در دیدار با راجا اعجاز علی انتصاب وی به عنوان سفیر جدید پاکستان در عربستان سعودی را تبریک گفت و نسبت به بهبود روابط دو کشور در مدت زمان حضور وی در عربستان سعودی اظهار امیدواری کرد، وی در ادامه از نقش حایز اهمیت پاکستان در سازمان همکاری اسلامی تعریف و تمجید نمود.

وی در ادامه حمایت های بی بدیل پاکستان در موضوع فلسطین را تحسین نمود.

راجا علی اعجاز سفیر پاکستان در عربستان نیز در این دیدار اظهار داشت: با تلاش های مشترک ما سازمان همکاری اسلامی را به یک نهاد مستحکم تبدیل نموده است و ما در موضوعات کشورهای اسلامی همواره مواضع مشترک را اتخاذ نمودیم.

وی با تقدیر از حمایت های متداوم سازمان همکاری اسلامی از پاکستان در موضوعات کشمیر و تروریسم، افزود: پاکستان قدردان سازمان همکاری اسلامی جهت مطرح نمودن موضوع کشمیر در سطح بین المللی است.

وی در ادامه با تمجید از عبدالله علیم نماینده خصوصی سازمان همکاری اسلامی در جامو و کشمیر گفت: نقش کلیدی وی در تنش های کشمیر قابل مشاهده است.

ارسال نظر

 
1