خبر فوری

 
دیدار سفیر پاکستان در عربستان با وزیر امور خارجه پاکستان
کد خبر :1616558058

11:46 1400/11/22


برچسب ها : اسلام آباد, امیر خرم راتور, پاکستان و عربستان, پنجاب, دیدار, سفیر پاکستان در عربستان, شاه محمود قریشی, وزیر امور خارجه پاکستان,

امیر خرم راتور سفیر پاکستان در عربستان با شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان دیدار و گفتگو کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | امیر خرم راتور سفیر پاکستان در عربستان با شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان دیدار و گفتگو کرد.

وزیر امور خارجه پاکستان طی این دیدار به امیر خرم راتور برای انتصاب به سمت سفیر پاکستان در عربستان تبریک گفته و بیان کرد که بین پاکستان و عربستان روابط عمیق برادرانه با یکدیگر داشته و در مشکلات از یکدیگر حمایت کرده اند.

وی افزود: دولت پاکستان بر اولویت های اقتصادی متمرکز شده و با انتصاب دیپلماتی باتجربه مانند شما به عنوان سفیر، روابط بین پاکستان و عربستان بیشتر تقویت خواهد شد.

وی گفت: سفرای پاکستان باید با استفاده از دیپلماسی اقتصادی ، نقش خود را در تقویت اقتصاد پاکستان ایفا کنند. رفاه و آسایش شهروندان پاکستانی خارج از کشور نیز از اولویت های دولت پاکستان است.

وی همچنین گفت: تعداد زیادی از شهروندان پاکستانی ساکن عربستان هستند که با فرستادن مبالغی از درآمد خود به پاکستان نقش خود را در تقویت اقتصاد این کشور ایفا می کنند.

سفیر پاکستان در عربستان نیز طی این دیدار با تشکر از وزیر امور خارجه پاکستان، اطمینان داد که به دستورالعمل های وی عمل خواهد کرد.

ارسال نظر

 
1