خبر فوری

 
 
دیدار سفیر پاکستان با وزیر امور خارجه بنگلادش
کد خبر :362497534

15:45 1399/04/19


برچسب ها : پاکستان و بنگلادش, سفیر پاکستان, عبدالکلام عبدالمومن, عمران احمد صدیقی, وزیر خارجه بنگلادش,

سفیر پاکستان با وزیر امور خارجه بنگلادش دیدار کرد، دو طرف در جریان این دیدار بر تقویت مناسبات دوجانبه و همکاری ها به بحث و تبادل نظر پرداختند.


داکا: به گزارش راز نیوز| سفیر پاکستان با وزیر امور خارجه بنگلادش دیدار کرد، دو طرف در جریان این دیدار بر تقویت مناسبات دوجانبه و همکاری ها به بحث و تبادل نظر پرداختند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، عمران احمد صدیقی سفیر پاکستان در داکا در روز چهارشنبه با حضور در دفتر وزارت امور خارجه بنگلادش با عبدالکلام عبدالمومن وزیر امور خارجه این کشور دیدار کرد.

دو طرف در جریان این دیدار نسبت به ارتقاء روابط دوجانبه با رویکرد آینده توافق نمودند.

عمران احمد صدیقی با اشاره به مذاکرات صورت گرفته با "عبدالمومن" ، وزیر امور خارجه بنگلادش در تاریخ 11 تیرماه جاری افزود: "دو طرف در مورد وضعیت کووید-19 در دو کشور به بحث و تبادل نظر پرداختند و بر ضرورت اقدامات مشترک جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تاکید نمودند.

صدیقی گفت : "پاکستان معتقد است که پتانسیل عظیمی در هم‌کاری‌های دوجانبه اقتصادی و تجاری وجود دارد و همکاری های دوجانبه باید بیش از پیش با تمرکز روی بخش خصوصی گسترش و ارتقاء یابد.

وی خاطرنشان کرد: پاکستان و بنگلادش دارای مشترکات تاریخی و فرهنگی با یکدیگر هستند و ما خواستار روابط قوی و دوستانه با بنگلادش هستیم.

ارسال نظر

 
1