خبر فوری

 
دیدار سفیر پاکستان با فرماندار تویاما ژاپن
کد خبر :649413057

17:16 1399/08/24


برچسب ها : پاکستان, پاکستان و ژاپن, دیپلمات, دیپلمات ارشد پاکستان, دیدار, ژاپن, سفیر, سفیر پاکستان, سفیر پاکستان در ژاپن,

سفیر پاکستان در ژاپن به همراه چند تن از دیپلمات های ارشد پاکستان با فرماندار تویوما دیدار کردند


توکیو: به گزارش راز نیوز | امتیاز احمد سفیر پاکستان در ژاپن با تاکا کازاواشی فرماندار تویاما دیدار کرد که در این جلسه ​روابط سیاسی، اجتماعی و تجاری دو جانبه بین پاکستان و ژاپن مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
در این دیدار، امتياز احمد سفير پاکستان از تاكا كازاواشی فرماندار توياما به دليل سرمايه گذاری در پاكستان به نمايندگی از شركت هاي معروف ژاپنی متعلق به توياما تشكر كرد و اظهار اميدواری كرد که تویاما در آینده نزدیک با سرمایه گذاری خود در پاکستان زمینه های شغلی بیشتری ایجاد خواهد کرد.
سفیر پاکستان به فرماندار تویاما گفت: "پاکستان یکی از معدود کشورهای آسیایی است که در آن می توان بهترین بازده سرمایه را بدست آورد همچنین پاکستان از نظر سهولت در تجارت یکی از کشورهای پیشرو در جهان است." سفیر پاکستان همچنین از فرماندار تویاما بخاطر مراقبت خوب از پاکستانی های مقیم تویاما تشکر کرد.
فرماندار تویاما اظهار امیدواری کرد که ژاپن ضمن تقویت بیشتر روابط خوب تجاری، سیاسی و فرهنگی بین دو کشور، به تشویق سرمایه گذاری در پاکستان ادامه دهد.
فرماندار توياما همچنين از نقش ممتاز جامعه پاكستان در توياما تشکر كرد. در این دیدار دیپلمات های ارشد پاکستان از جمله رفاقت خان، ملک ساجد، ملک ارشد اعوان، حماد احمد و دیگر دیپلمات های ارشد نیز حضور داشتند.
 

ارسال نظر

 
1