خبر فوری

 
 
دیدار سفیر پاکستان با رئیس دانشکده علوم نیجر در نیامی
کد خبر :1112391582

15:07 1400/11/24


برچسب ها : احمد علی سروهی, پاکستان و نیجر, دیدار, روابط دوجانبه, سفیر پاکستان در نیجر, گفتگو, همکاری دوجانبه, کمک مالی,

احمد علی سروهی سفیر پاکستان در نیجر با عبدو مومونی رئیس دانشکده علوم دانشگاه نیجر در نیامی دیدار و کمک مالی 4 میلیون دلاری را به وی تقدیم کرد.


 

نیامی: به گزارش راز نیوز | احمد علی سروهی سفیر پاکستان در نیجر با عبدو مومونی رئیس دانشکده علوم نیجر در نیامی دیدار و کمک مالی 4 میلیون دلاری را به وی تقدیم کرد.

مراسمی جهت اهدای کمک مالی 4 میلیون دلار با هدف ارائه تجهیزات به دانشجویان علوم در خصوص تحقیق و بازسازی آزمایشگاه برگزار گردید، همچنین در این مراسم پروفسور خالد اختر رئیس سابق کمیسیون حقوق بشر، نمایندگان سایر بخش ها، رسانه ها و دانشجویان حضور داشتند.

سفیر پاکستان طی گفتگوی مطبوعاتی گفت: پاکستان برای روابط خود با کشور نیجر اهمیت زیادی قائل است و پاکستان به کمک های خود جهت پیشرفت جوانان نیجر درخصوص ادامه تحصیلات عالی ادامه خواهد داد.

احمد علی سروهی ضمن تبریک به دانشجویانی که در ترم تحصیلی خود نمرات خوبی کسب کرده اند، از توانایی، پشتکار و تلاش آنان تمجید کرد و از آنها خواست که از سنت های اخلاقی خود غافل نشوند.

در پایان، رئیس دانشکده علوم نیجر از حمایت سخاوتمندانه سفیر و دولت پاکستان در زمینه آموزش تشکر کرد و بر ضرورت تقویت روابط دوجانبه برادرانه در همه زمینه ها به ویژه در آموزش عالی میان دو کشور پاکستان و نیجر تاکید کرد.

 

ارسال نظر

 
1