خبر فوری

 
 

 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | هانفوکال دی وریس سفیر هلند در اسلام آباد با شازیا مری رئیس برنامه حمایت از درآمد بی نظیر (BISP) و فیصل کریم کندی دستیار ویژه نخست وزیر پاکستان در امور فقرزدایی و تامین اجتماعی پاکستان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار، شازیا مری، سفیر هلند را از موفقیت در این برنامه مطلع ساخت و گفت: زنان در سراسر جهان با چالش هایی روبرو هستند و پاکستان نیز از این قاعده مستثنی نیست همچنین استقلال اقتصادی حق اساسی هر زن است و این رسالت ماست که به حاشیه نشینی زنان پایان بخشیم.

وی در ادامه از دولت هلند به دلیل حمایت از بازسازی و بهبود وضیعیت سیل زدگان در پاکستان به ویژه در کنفرانس ژنو، تشکر کرد و گفت: برنامه حمایت از درآمد بی نظیر زنان را به عنوان سرپرست خانواده و ذینفع اصلی این برنامه می شناسد.

شازیا مری بر توسعه روابط دوجانبه میان پاکستان و هلند ابراز امیدواری کرد و افزود: برنامه حمایت از درآمد بی نظیر در سراسر کشور مجموعا 364 مرکز تاسیس نموده که در آن خدمات دهی های مختفی از جمله به زنان باردار ثبت‌نام شده در BISP مکمل‌های غذایی مغذی، چک‌آپ پزشکی فصلی، کمک‌های نقدی و تسهیلات راهنمایی سلامت ارائه می گردد.

وی در پایان بیان کرد: پاکستانی های مقیم هلند نقش خود را در توسعه این کشور ایفا نموده و در هر زمان پشتیبان مردم پاکستان در سختی ها و مشکلات هستند.

ارسال نظر

 
1