خبر فوری

 
 
دیدار سفیر هلند با رئیس هیئت سرمایه گذاری پاکستان در اسلام آباد
کد خبر :1503742210

17:57 1400/10/30


برچسب ها : اسلام آباد, پاکستان و هلند, دیدار, رئیس هیئت سرمایه گذاری پاکستان, روابط دو جانبه, سفیر هلند, گفتگو, هیئت سرمایه گذاری پاکستان, هیئت سرمایه گذاری پنجاب,

سفیر هلند به همراه نمایندگان سفارت هلند در اسلام آباد با محمد اظفر احسن وزیر کشور و رئیس هیئت سرمایه گذاری (BOI) و خانم فرینا مظهر معاون هیئت سرمایه گذاری در اسلام آباد دیدار و گفتگو کردند.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | سفیر هلند به همراه نمایندگان سفارت هلند در اسلام آباد با محمد اظفر احسن وزیر کشور و رئیس هیئت سرمایه گذاری (BOI) و خانم فرینا مظهر معاون هیئت سرمایه گذاری در اسلام آباد دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار، رئیس هیئت سرمایه گذاری پاکستان، سفیر هلند را از سیستم سرمایه گذاری آزاد پاکستان و تعهد دولت فعلی به ترویج آن مطلع ساخت.

سفیر هلند در مورد نقش BOI به عنوان یک آژانس برتر ترویج سرمایه گذاری و همچنین در مورد مناطق ویژه اقتصادی (SEZ) و همچنین امتیازات موجود در آنجا توضیحاتی ارائه کرد.

سفیر هلند برای سرمایه گذاری در بخش های مختلف پاکستان از جمله دریانوردی، فرآوری مواد غذایی، لبنیات و غیره ابراز علاقه کرد و گفت: در آینده دیدار های منظمی جهت سرمایه گذاری در بخش های مختلف از جمله لبنیات با پاکستان خواهیم داشت.

وی همچنین از تلاش های BOI برای ایجاد یک محیط تجاری مساعد در کشور ابراز خرسندی کرد و گفت: با کمک هیئت سرمایه گذاری (BOI) میتوان در جهت توسعه سرمایه گذاری دوجانبه میان دو کشور پاکستان و هلند گام های مؤثری برداشت.

در همین راستا، BOI با وزرای مختلف و همچنین رئیس جمهور و نخست وزیر پاکستان در ارتباط است تا مقدمات دیدارهای هیئت را فراهم کند.

در ادامه، هیئت سرمایه گذاری (BOI) از ابراز علاقه شرکت های هلندی قدردانی کرد و از آنها برای شرکت در اجلاس جهانی سرمایه گذاری که در مارس 2022 برگزار می شود دعوت به عمل آورد.  

 

ارسال نظر

 
1