خبر فوری

 
 
دیدار سفیر نروژ با وزیر علم و فناوری پاکستان
کد خبر :1319391196

12:47 1400/06/17


برچسب ها : پاکستان و نروژ, سفیر نروژ, شبلی فراز, همکاری, وزیر علوم و فناوری,

کژال گونار اریکسن سفیر کشور نروژ در اسلام آباد روز گذشته با سید شبلی فراز سناتور و وزیر علوم و فناوری فدرال پاکستان با هدف تقویت روابط دوجانبه در بخش علوم وفناوری دیدار کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| کژال گونار اریکسن سفیر کشور نروژ در اسلام آباد روز گذشته با سید شبلی فراز سناتور و وزیر علوم و فناوری فدرال پاکستان با هدف تقویت روابط دوجانبه در بخش علوم وفناوری دیدار کرد.

وزیر فدرال پاکستان در این دیدار، گفت: روابط دوستانه دو کشور تاریخی هستند، ما خواستار توسعه پروژه های مشترک و همکاری در بخش علوم و فناوری هستیم.

سفیر نروژ با بیان اینکه نروژ می خواهد دوباره در زمینه علم و فناوری همکاری برقرار کند، گفت: 50 سال از همکاری توسعه متقابل بین پاکستان و نروژ گذشته است. بدین ترتیب ما خواستار توسعه برنامه های توسعه پایدار و پیشنهادات جهت فایده رساندن به مردم پاکستان هستیم.

شبلی فراز وزیر فدرال پاکستان با برجسته سازی تمایل دولت اسلام آباد در پروژه های پایدار منفعت رسان به مردم، اظهار داشت که وزارت ما در همین راستا در زمینه علم و فناوری با کشور های دیگر برای افزایش همکاری، بهترین نقش خود را ایفا خواهد نمود.

ارسال نظر

 
1