خبر فوری

 
 
دیدار سفیر معین پاکستان در لهستان با دکتر عارف علوی در اسلام آباد
کد خبر :276413554

20:07 1401/03/21


برچسب ها : پاکستان و لهستان, دکتر عارف علوی, دیدار, رئیس جمهور پاکستان, سفیر پاکستان, گفتگو,

دکتر خالد حسین میمن سفیر معین پاکستان در لهستان با دکتر عارف علوی رئیس جمهور پاکستان در اسلام آباد دیدار و گفتگو کرد.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | دکتر خالد حسین میمن سفیر معین پاکستان در لهستان با دکتر عارف علوی رئیس جمهور پاکستان در اسلام آباد دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار، دکتر عارف علوی ضمن تبریک به دکتر خالد حسین میمن به دلیل تصدی پست سفیر پاکستان در لهستان، گفت: پاکستان برای روابط خود با جمهوری لهستان ارزش قائل است و به دنبال گسترش بیشتر روابط دوجانبه با لهستان در زمینه های تجاری، اقتصادی و روابط عمومی می باشد.

وی افزود: ایجاد یک مجمع تجاری مشترک می تواند همکاری با شرکت های لهستانی در بخش انرژی را توسعه بخشد همچنین سفیر معین پاکستان بایستی برای حمایت مستمر لهستان جهت تجدید وضعیت GSP Plus تلاش کند.

وی نکاتی را خدمت سفیر معرفی شده متذکر گردید و گفت: برای افزایش تعداد گردشگرانی که از پاکستان بازدید می کنند، سفیر تعیین شده بایستی فرصت های موجود در بخش گردشگری را برجسته و نقش خود را در زمینه پیوندهای نهادی میان سفیر پاکستان و دانشگاه های لهستان ایفا کند.

رئیس جمهور پاکستان ادامه داد: تقویت روابط دوجانبه در زمینه آموزشی به ارتقای کیفیت آموزشی و پژوهشی دانشگاه های پاکستان کمک خواهد کرد؛ سفیر معین در لهستان همچنین بایستی اقدامات مؤثری در زمینه افزایش تعداد نیروی انسانی پاکستانی در لهستان انجام دهد.

ارسال نظر

 
1