خبر فوری

 
 
دیدار سفیر مصر در اسلام آباد با وزیر کشور پاکستان
کد خبر :981447272

13:47 1399/12/12


برچسب ها : پاکستان و مصر, سفیر مصر, شیخ رشید احمد, طارق دهروگ, وزیر کشور پاکستان,

سفیر مصر در اسلام آباد در دیدار با وزیر کشور پاکستان گفت: اسلام آباد و قاهره دارای روابط دیرینه و مشترکات فرهنگی، تاریخی و مذهبی با یکدیگر هستند.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| سفیر مصر در اسلام آباد در دیدار با وزیر کشور پاکستان گفت: اسلام آباد و قاهره دارای روابط دیرینه و مشترکات فرهنگی، تاریخی و مذهبی با یکدیگر هستند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، دکتر طارق دهروگ سفیر مصر در اسلام آباد روز گذشته با حضور در دفتر وزارت کشور پاکستان با شیخ رشید احمد دیدار و گفتگو نمود.

دو طرف در این دیدار پیرامون مناسبات دوجانبه اسلام آباد و قاهره و گسترش سطح همکاری های دوجانبه در بخش های مختلف به بحث و تبادل نظر پرداختند.

شیخ رشید احمد وزیر کشور پاکستان در این دیدار ابراز داشت: پاکستان و مصر از روابط دیرینه تاریخی برخوردارند و ملت های دو کشور دارای مشترکات فرهنگی و مذهبی با یکدیگر هستند، روابط دو کشور مبتنی بر برادری اسلامی و عشق می باشد و مواضع دو کشور در موضوعات مختلف بین المللی یکسان و مشترک می باشد.

دکتر طارق دهروگ سفیر مصر در اسلام آباد نیز در دیدار با شیخ رشید احمد وزیر کشور پاکستان خاطرنشان کرد: مردم پاکستان و مصر روابط دوستانه و عمیقی با یکدیگر دارند و در لحظات دشوار در کنار یکدیگر حضور دارند.

وی افزود: پاکستان و مصر نیازمند تعمیق مناسبات و گسترش همکاری در بخش امنیت داخلی می باشند، دو کشور از میراث عظیم فرهنگی برخوردارند که نیازمند توجه ویژه برای گسترش گردشگری می باشد.

 

ارسال نظر

 
1