خبر فوری

 
دیدار سفیر مراکش با کمیسر کراچی
کد خبر :799818076

11:56 1401/08/26


برچسب ها : پاکستان و مراکش, دیدار, سفیر مراکش, سند, محمد اقبال میمن, محمد کارمون, کراچی, کمیس کراچی,

محمد کارمون سفیر مراکش با محمد اقبال میمن کمیسر کراچی دیدار و گفتگو کرد. میرزا اشتیاق بیگ سرکنسول مراکش در کراچی نیز طی این دیدار حضور داشت.


کراچی: به گزارش راز نیوز | محمد کارمون سفیر مراکش با محمد اقبال میمن کمیسر کراچی دیدار و گفتگو کرد. میرزا اشتیاق بیگ سرکنسول مراکش در کراچی نیز طی این دیدار حضور داشت.

دو طرف طی این دیدار با اشاره به روابط دوستانه پاکستان و مراکش، ابراز امیدواری کردند که روابط دو کشور در آینده تقویت شود.

سفیر مراکش طی این دیدار گفت: باید یک پرواز مستقیم هوایی بین شهر کراچی و شهر کازابلانکا برقرار شود و دو شهر به عنوان خواهر خوانده معرفی شوند. بین دانشگاه های این دو شهر نیز همکاری های مشترک انجام شود. مراکش نیز نقش خود را برای توسعه گردشگری ایالت سند ایفا و برای آسان تر کردن صدور ویزا تلاش خواهد کرد.

سفیر مراکش همچنین طی این دیدار به کمیسر کراچی برای همکاری به منظور فراهم کردن تمام امکانات برای شهروندان کراچی اطمینان داد و دو طرف طی این دیدار در مورد فراهم کردن امکانات در بخش انرژی و بهداشت، برگزاری مسابقات ورزشی به ویژه مسابقات فوتبال زیر 15 سال و تبادل تیم ها بحث و تبادل نظر کردند.

کمیسر کراچی نیز طی این دیدار پیام محبت مردم پاکستان نسبت به مردم مراکش را ابلاغ کرد و گفت که انشاء الله پیوندهای دوستی دو کشور تقویت خواهد شد. من دولت پاکستان را از در جریان این دیدار قرار خواهم داد.

در پایان این دیدار کمیسر کراچی به سفیر مراکش، لباس سنتی اجرک سندی، کلاه سندی و یک لوح یادبود هدیه داد.

ارسال نظر

 
1