خبر فوری

 
دیدار سفیر مالزی با صادق سنجرانی رئیس مجلس سنای پاکستان
کد خبر :1719683724

17:34 1400/03/05


برچسب ها : پاکستان و مالزی, دیدار, رئیس مجلس سنای پاکستان, سفیر مالزی, محمد صادق سنجرانی,

اکرام محمد ابراهیم سفیر کشور مالزی امروز با محمد صادق سنجرانی رئیس مجلس سنای پاکستان دیدار کرد. براساس گزارش در این دیدار در خصوص امور دوجانبه، وضعیت منطقه ای و همکاری تجاری و اقتصادی گفتگو انجام شد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| اکرام محمد ابراهیم سفیر کشور مالزی امروز با محمد صادق سنجرانی رئیس مجلس سنای پاکستان دیدار کرد.

براساس گزارش در این دیدار در خصوص امور دوجانبه، وضعیت منطقه ای و همکاری تجاری و اقتصادی گفتگو انجام شد.

رئیس مجلس سنای پاکستان در این دیدار، با بیان اینکه پاکستان به همکاری با مالزی اهمیت می دهد، اظهار داشت که روابط دوجانبه براساس تشابهات تاریخی، فرهنگی، مذهبی و اجتماعی واقع شده اند و پاکستان به دنبال گسترش روابط خود با مالزی در سطح همه جانبه است. همکاری های دو کشور به همکاری استراتژیکی تبدیل شده اند.

وی افزود: این روابط با گذشت زمان درحال تقویت بیشتر هستند و موضع یکسان دوکشور درخصوص مسائل مرتبط با امت اسلامی بسیار مهم شمرده می شود. همکاری در زمینه آموزش، صنعت و دیگر امور بسیار مهم است. فرصت های بسیار خوبی برای سرمایه گذاری در پاکستان وجود دارد که سرمایه گذاران مالزی می توانند از آن بهره مند شوند. به سرمایه گذاری مالزی در پاکستان خوش آمدید خواهیم گفت.

سفیر مالزی روابط با پاکستان را مهم عنوان کرد و افزود: همکاری و ارتباط گیری دوجانبه باعث تقویت بیشر روابط دو کشورشده است.

ارسال نظر

 
1