خبر فوری

 
 
دیدار سفیر قطربا شهباز شریف نخست وزیر پاکستان در اسلام آباد
کد خبر :867518596

14:56 1401/01/30


برچسب ها : اسلام آباد, دیدار, سفیر قطر, شیخ سعود بن عبدالرحمان آل ثانی, گفتگو, محمد شهباز شریف, نخست وزیر پاکستان,

شیخ سعود عبدالرحمن آل ثانی سفیر قطر روز دوشنبه 29 فروردین (19 آوریل) در کاخ نخست وزیری با شهباز شریف نخست وزیر پاکستان در اسلام آباد دیدار و گفتگو کرد.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | شیخ سعود عبدالرحمن آل ثانی سفیر قطر روز دوشنبه 29 فروردین (19 آوریل) در کاخ نخست وزیری با شهباز شریف نخست وزیر پاکستان در اسلام آباد دیدار و گفتگو کرد.

بر اساس بیانیه شاخه رسانه ای دفتر نخست وزیری،  در این دیدار سفیرقطر پیام تبریک رهبری قطر را برای شهباز شریف بدلیل تصدی در پست نخست وزیری پاکستان ابلاغ کرد.

وی با اشاره به روابط دیرینه و برادرانه دو کشور، بار دیگر بر تمایل قطر جهت توسعه و گسترش مضاعف روابط دوجانبه با پاکستان تاکید کرد.

در ادامه شهباز شریف نخست وزیر این کشور بر ضرورت توسعه روابط دوجانبه میان پاکستان و قطر در زمینه های مختلف به ویژه در حوزه تجارت، سرمایه گذاری، انرژی و نیروی انسانی تاکید کرد و از سفیر قطر بدلیل ابلاغ پیام رهبری قطر قدردانی به عمل آورد.

وی از نقش قطر به عنوان تسهیل کننده در روند صلح افغانستان قدردانی و آرزو کرد که پاکستان و قطر به همکاری مشترک جهت ارتقای صلح و ثبات در افغانستان و ارائه کمک های بشردوستانه به مردم این کشور ادامه دهند.

وی بیان کرد: قطر خانه جمعیت زیادی از پاکستانی ها است و این دو کشور روابط نزدیک و صمیمانه ای بر اساس باورها و ارزش های قوی و در زمینه مسائل منطقه ای و جهانی مورد علاقه دوجانبه نیز همکاری نزدیکی با یکدیگر دارند.

 

ارسال نظر

 
1