خبر فوری

 
 
دیدار سفیر قطر در اسلام آباد با ارتشبد احمد بابر فرمانده نیروی هوایی پاکستان
کد خبر :1111536156

10:39 1400/03/26


برچسب ها : ارتشبد ظهیر احمد بابر, پاکستان و قطر, سفیر قطر, شیخ سعود بن عبدالرحمان آل ثانی, فرمانده نیروی هوایی پاکستان,

شیخ سعود بن عبدالرحمن الثانی سفیر قطر در اسلام آباد روز گذشته با حضور در مقر فرماندهی نیروی هوایی پاکستان با سپهبد ظهیر احمد بابر سدهو فرمانده نیروی هوایی این کشور دیدار نمود.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| شیخ سعود بن عبدالرحمن الثانی سفیر قطر در اسلام آباد روز گذشته با حضور در مقر فرماندهی نیروی هوایی پاکستان با ارتشبد ظهیر احمد بابر سدهو فرمانده نیروی هوایی این کشور دیدار نمود.

بر اساس جزئیات منتشر شده از سوی روابط عمومی نیروی هوایی پاکستان، دو طرف در این دیدار پیرامون مناسبات دوجانبه اسلام آباد_دوحه و گسترش همکاری های دوجانبه در زمینه های هوایی و دفاعی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

شیخ سعود بن عبدالرحمن الثانی سفیر قطر در این دیدار از مهارت های نیروی هوایی پاکستان و توانایی های این نیرو در عرصه صنعت هوایی تمجید نمود.

ظهیر احمد بابر سدهو فرمانده نیروی هوایی پاکستان در این دیدار ابراز داشت: پاکستان و قطر دارای روابط دیرینه و دوستانه مبتنی بر ارزش های مشترک فرهنگی، مذهبی و تاریخی هستند که نشان دهنده روابط مستحکم موجود میان نیروی هوایی پاکستان و قطر می باشد.

فرمانده نیروی هوایی پاکستان در ادامه اظهارات خود بر اهمیت تقویت مناسبات و گسترش سطح همکاری های دیرینه میان نیروهای هوایی دو کشور تاکید ورزید.

ارسال نظر

 
1