خبر فوری

 
 
دیدار سفیر قزاقستان با وزیر تامین اجتماعی و کاهش فقر پاکستان
کد خبر :1686653541

10:50 1402/02/27


برچسب ها : پاکستان و قزاقستان, سفیر قزاقستان, شازیه مری, کاهش فقر,

یرژان کیستافین سفیر قزاقستان در اسلام آباد با خانم شازیه مری وزیر تامین اجتماعی و کاهش فقر پاکستان و مسئول برنامه "حمایت از درآمد بی نظیر"، دیدار کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| یرژان کیستافین سفیر قزاقستان در اسلام آباد با خانم شازیه مری وزیر تامین اجتماعی و کاهش فقر پاکستان و مسئول برنامه "حمایت از درآمد بی نظیر"، دیدار کرد.

در این دیدار طرفین به گفتگو بر محور امور مورد علاقه مشترک، از جمله همکاری در بخش های آموزش، فرهنگ و تامین اجتماعی، پرداختند.

خانم شازیه مری ضمن برجسته سازی اشتراکات دینی و فرهنگی میان دو کشور پاکستان-قزاقستان، تصریح داشت که نیاز مبرم به افزایش همکاری های دوجانبه وجود دارد. وی همچنین بر تقویت مناسبات فیمابین در سطح دولت ها و مردم تاکید داشت.

وزیر فدرال پاکستان توضحیاتی درخصوص برنامه تامین اجتماعی پاکستان موسوم به "برنامه حمایت از درآمد بی نظیر" به سفیر ارائه کرد.

سفیر قزاقستان از خوشامدگویی گرم وزیر فدرال پاکستان کمال تشکر و قدردانی را کرد و گفت: این برنامه تامین اجتماعی یکی از بهترین برنامه های تامین اجتماعی در جهان است. برنامه های این چنینی کمک های مالی مستقیم به قشر ضعیف جامعه باید در دیگر کشور ها نیز رایج شوند.

ارسال نظر

 
1