خبر فوری

 
 
دیدار سفیر قزاقستان با مهندس امیر مقام مشاور نخست وزیر پاکستان
کد خبر :2040610894

09:30 1401/08/07


برچسب ها : اسلام آباد, پاکستان و قزاقستان, سفیر قزاقستان, مشاور نخست وزیر پاکستان در امور سیاسی، عمومی و میراث و فرهنگ ملی, مهندس امیر مقام,

یرژان کستافین سفیر قزاقستان در اسلام آباد روز جمعه با مهندس امیر مقام مشاور نخست وزیر پاکستان در امور سیاسی، فرهنگ و میراث ملی دیدار و گفتگو نمود.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| یرژان کستافین سفیر قزاقستان در اسلام آباد روز جمعه با مهندس امیر مقام مشاور نخست وزیر پاکستان در امور سیاسی، فرهنگ و میراث ملی دیدار و گفتگو نمود.

دو طرف در این دیدار در خصوص مناسبات دوجانبه دوستانه میان پاکستان و قزاقستان و موضوعات منطقه‌ای به بحث و تبادل نظر پرداختند.

مهندس امیر مقام مشاور نخست وزیر پاکستان در این دیدار ابراز داشت: پاکستان اهمیت ویژه‌ای برای روابط خود با قزاقستان قائل است که مبتنی بر چشم‌انداز همکاری منطقه‌ای است.

وی خاطرنشان کرد: دو کشور دارای روابط دوستانه و برادرانه هستند و دو کشور از پتانسیل لازم برای توسعه بیش از پیش این روابط و تقویت مناسبات برخوردار هستند. اعضای جامعه تجار و بازرگانان دو کشور به منظور تقویت مناسبات تجاری با جستجوی ظرفیت‌ها به توسعه سرمایه گذاری و تجارت اقدام نمایند.

مشاور نخست وزیر پاکستان در ادامه اظهارات خود تصریح کرد: قزاقستان بزرگ‌ترین اقتصاد در آسیای میانه است، بنابراین ظرفیت‌های گسترده‌ای جهت ارتقای همکاری‌ها میان دو کشور وجود دارد.

وی همچنین بر اهمیت روابط دوجانبه در بخش فرهنگی و توسعه همکاری‌ها میان دو کشور در این بخش تأکید ورزید.

یرژان کستافین سفیر قزاقستان نیز در این دیدار ضمن تقدیر از مشاور نخست وزیر پاکستان برای استقبال گرم، مراتب همبستگی و همدردی خود با سیل زدگان این کشور را ابراز داشت.

ارسال نظر

 
1