خبر فوری

 
 
دیدار سفیر قرقیزستان در اسلام آباد با اسد قیصر رئیس مجلس ملی
کد خبر :93470970

19:31 1400/07/21


برچسب ها : اسد قیصر, پاکستان و قرقیزستان, رئیس مجلس ملی پاکستان, سخنگوی مجلس ملی پاکستان, سفیر قرقیزستان,

توتایولان بیک آسان کلوک سفیر قرقیزستان در اسلام آباد با اسد قیصر رئیس مجلس ملی پاکستان دیدار کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| توتایولان بیک آسان کلوک سفیر قرقیزستان در اسلام آباد با اسد قیصر رئیس مجلس ملی پاکستان دیدار کرد.

اسد قیصر در این دیدار ضمن تبیین اهمیت روابط با قرقیزستان برای پاکستان، خاطر نشان کرد که روابط دوکشور از نظر مذهبی، برادری و فرهنگی پیوندهای غیرگسستنی دارند و ما با گسترش مناسبات اقتصادی و پارلمانی خواهان تقویت بیشتر روابط دوجانبه هستیم.

وی افزود: ارتباط میان پارلمان های دو کشور نقش اساسی در استحکام بیشتر روابط دوجانبه ایفا خواهد کرد، کریدور اقتصادی پاکستان-چین در منطقه به عنوان مرکز فعالیت های اقتصادی بشمار خواهد آمد. روابط نزدیک میان کشورهای منطقه امری غیرقابل انکار برای توسعه و رفاه منطقه است، پاکستان درحال تلاش جهت گسترش روابط نزدیک میان کشورهای منطقه است.

سخنگوی مجلس ملی پاکستان در ادامه این دیدار، ابراز داشت: قرقیزستان به دلیل مجاورت با چین و پاکستان  می تواند به عنوان دروازه ای برای کشورهای آسیای میانه و فراتر از آن عمل کند.

سفیر قرقیزستان، گفت: روابط دوستانه و برادرانه کشورش با پاکستان بیش از پیش درحال تقویت هستند، قرقیزستان برای روابط خود با پاکستان اهمیت قائل است، اعضای پارلمان می توانند نقش مهمی در نزدیک کردن دو ملت داشته باشند.

ارسال نظر

 
1