خبر فوری

 
 
دیدار سفیر قرقیزستان با صادق سنجرانی رئیس مجلس سنای پاکستان
کد خبر :173585228

13:17 1401/07/09


برچسب ها : آسیب دیدگان از سیل و خشکسالی, پارلمان پاکستان, پاکستان و قرقیزستان, رئیس مجلس سنای پاکستان, سفیر قرقیزستان, سیل زدگان, محمد صادق سنجرانی,

اولان بک توتیئف سفیر قرقیزستان در اسلام آباد روز جمعه با محمد صادق سنجرانی رئیس مجلس سنای پاکستان در محل ساختمان پارلمان این کشور در اسلام آباد به دیدار و رایزنی پرداخت.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| اولان بک توتیئف سفیر قرقیزستان در اسلام آباد روز جمعه با محمد صادق سنجرانی رئیس مجلس سنای پاکستان در محل ساختمان پارلمان این کشور در اسلام آباد به دیدار و رایزنی پرداخت.

بر اساس جزئیات منتشر شده، دو طرف در این دیدار در خصوص مناسبات دوجانبه و موضوعات مورد علاقه مشترک به بحث و تبادل نظر پرداختند.

محمد صادق سنجرانی رئیس مجلس سنای پاکستان در این دیدار ابراز داشت: ما خواهان توسعه روابط دوجانبه با کشورهای دوست هستیم.

وی افزود: بندر گوادر پاکستان کوتاه‌ترین دروازه برای کشورهای محصور در خشکی آسیای میانه است، کشورهای حوزه آسیای میانه می‌توانند برای انجام تجارت از بندر گوادر بهره‌مند شوند.

وی نسبت به انجام همکاری‌های لازم و ارائه تسهیلات مورد نیاز جهت دسترسی به بنادر پاکستان قول مساعد داد و از سفیر قرقیزستان را از ظرفیت‌های موجود برای سرمایه گذاری در پاکستان آگاه ساخت.

سفیر قرقیزستان نیز در این دیدار بر عزم دولت خود برای توسعه روابط با پاکستان تأکید ورزید و گفت: ما آماده ارتقای روابط خود با پاکستان در زمینه تجارت، سرمایه گذاری و کسب و کار هستیم.

وی همچنین نسبت به خسارت‌های ناشی از باران‌های سیل‌آسا در پاکستان ابراز تأسف نمود و نسبت به ارائه هرگونه کمک در این زمینه قول مساعد همکاری داد و گفت: در این لحظات دشوار در کنار مردم و دولت پاکستان حضور داریم.

ارسال نظر

 
1