خبر فوری

 
 
دیدار سفیر عربستان سعودی با وزیر هماهنگی بین ایالتی دولت پاکستان
کد خبر :1689012897

13:23 1399/06/27


برچسب ها : پاکستان و عربستان سعودی, سفیر عربستان سعودی, فهمیده مرزا, نواف بن سعید المالکی, وزیر هماهنگی بین ایالتی,

نواف بن سعید احمد المالکی سفیر عربستان سعودی با دکتر فهمیده میرزا وزیر هماهنگی بین ایالتی دولت فدرال پاکستان دیدار و رایزنی نمود.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| نواف بن سعید احمد المالکی سفیر عربستان سعودی با دکتر فهمیده میرزا وزیر هماهنگی بین ایالتی دولت فدرال پاکستان دیدار و رایزنی نمود.

بر اساس جزئیات منتشر شده، دو طرف در این دیدار پیرامون مهارت ها و صلاحیت های دو کشور در بخش های مختلف ورزشی و همکاری دو جانبه در در این زمینه به بحث و تبادل نظر پرداخته و بر ضرورت انجام اقدامات عملی برای توسعه مناسبات دو کشور در امور ورزشی تاکید نمودند.

نواف المالکی سفیر عربستان سعودی در این دیدار اظهار داشت: پس از محبوبیت تیم کریکت پاکستان در منطقه، این بازی در عربستان نیز با استقبال خوبی مواجه شده است و ما خواستار استفاده از تجارب خوب پاکستان در زمینه و توسعه این ورزش محبوب در عربستان سعودی هستیم.

وی با تاکید بر نقش حیاتی ورزش در سلامت عمومی جامعه افزود: همکاری کشورها در زمینه ورزش جهت شناساندن چهره اصلی جوامع یکدیگر بسیار ضروری است.

دکتر فهمیده میرزا وزیر دولت فدرال پاکستان نیز در این دیدار با بیان اینکه اعتقاد ویژه ای به دیپلماتیک ورزشی دارد گفت: ورزشکاران پاکستانی از صلاحیت و مهارت ویژه ای برخوردارند که نیازمند تربیت و آموزش جهت کشف و شناسایی استعداد هستند.

وی افزود: دو کشور می توانند در تمامی بخش هایی که مهارت کافی در آن دارند به تبادل اطلاعات و همچنین مربیان زبده و ماهر بپردازند تا ورزشکاران دو کشور از فرصت آموزش و استعداد یابی بهره مند گردند.

ارسال نظر

 
1