خبر فوری

 
 
دیدار سفیر عربستان سعودی با نخست وزیر پاکستان
کد خبر :1519406551

14:05 1399/10/01


برچسب ها : پاکستان و عربستان سعودی, سفیر عربستان سعودی, عمران خان, نخست وزیر پاکستان, نواف بن سعید المالکی,

نواف بن سعید المالکی سفیر عربستان سعودی در اسلام آباد ظهر امروز دوشنبه با حضور در محل سکونت عمران خان نخست وزیر پاکستان با وی به دیدار و رایزنی پرداخت.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| نواف بن سعید المالکی سفیر عربستان سعودی در اسلام آباد ظهر امروز دوشنبه با حضور در محل سکونت عمران خان نخست وزیر پاکستان با وی به دیدار و رایزنی پرداخت.

بر اساس جزئیات منتشر شده، دو طرف در این دیدار پیرامون مناسبات دوجانبه میان اسلام آباد و ریاض و دیگر موضوعات مهم امنیتی و سیاسی منطقه به بحث و تبادل نظر پرداختند

مقامات پاکستان و عربستان سعودی همچنین به بررسی وضعیت شیوع ویروس کرونا در دو کشور پرداختند و بر ضرورت همکاری های مشترک جهت مقابله با شیوع این ویروس و حفظ سلامت عمومی تاکید نمودند.

دو طرف همچنین نسبت به تقویت بیش از پیش مناسبات دیرینه دوجانبه و گسترش همکاری های میان دو کشور اعلام آمادگی نشان دادند. شایان ذکر است که زبان بدن نخست وزیر پاکستان در این دیدار مورد توجه کارشناسان قرار گرفته است. کارشناسان بر این باورند که نخست وزیر در این دیدار از قبول کردن فشار ها از سوی عربستان سعودی به منظور به رسمیت شناختن اسرائیل سر باز زده است.

ارسال نظر

 
1