خبر فوری

 
 
دیدار سفیر عربستان سعودی با فرماندار ایالت پنجاب
کد خبر :663896081

14:55 1399/05/25


برچسب ها : پاکستان و عربستان سعودی, چودری سرور, سفیر عربستان سعودی, فرماندار ایالت پنجاب, نواف بن سعید المالکی,

نواف بن سعید احمد المالکی سفیر عربستان سعودی در اسلام آباد با حضور در دفتر فرماندار ایالت پنجاب با چودری محمد سرور دیدار کرد.


 

لاهور: به گزارش راز نیوز| نواف بن سعید احمد المالکی سفیر عربستان سعودی در اسلام آباد با حضور در دفتر فرماندار ایالت پنجاب با چودری محمد سرور دیدار کرد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، نواف بن سعید و چودری محمد سرور در جریان این دیدار درباره مناسبات دوجانبه به بحث و تبادل نظر پرداختند و بر ضرورت گسترش همکاری ها میان دو کشور تاکید نمودند.

چودری محمد سرور فرماندار ایالت پنجاب در این دیدار با اشاره به سطح روابط عمیق میان پاکستان و عربستان سعودی ابراز داشت: روابط بی نظیر میان دو کشور مایه افتخار هر شهروند پاکستانی است، عربستان سعودی در لحظات دشوار شانه به شانه پاکستان حضور داشته است، همکاری دولت عربستان سعودی در توسعه و آبادانی پاکستان ستودنی است.

نواف بن سعید سفیر عربستان سعودی نیز در جریان این دیدار اظهار داشت: روابط پاکستان و عربستان سعودی همانند دو برادر است، ما پاکستان را به عنوان خانه خود می دانیم و برای توسعه و آبادانی آن به همکاری های خود ادامه خواهیم داد، ما نه پیش از این پاکستان را تنها گذاشتیم و نه در آینده پاکستان را تنها خواهیم گذاشت.

ارسال نظر

 
1