خبر فوری

 
دیدار سفیر عربستان سعودی با رانا ثناءالله وزیر کشور پاکستان در اسلام آباد
کد خبر :2040152536

16:17 1401/05/08


برچسب ها : دیدار, رانا ثناء الله, روابط دوجانبه, سفیر عربستان, سفیر عربستان سعودی, مکه, نواف بن سعید المالکی, همکاری دوجانبه, وزیر کشور پاکستان,

نواف بن سعید المالکی سفیر عربستان سعودی با رانا ثناءالله وزیر کشور پاکستان در اسلام آباد دیدار کرد و در این نشست، موضوعات مورد علاقه دوجانبه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

دیدار سفیر عربستان سعودی با رانا ثناءالله وزیر کشور پاکستان در اسلام آباد
کد خبر :41008523

19:03 1401/03/18


برچسب ها : اسلام آباد, پاکستان و عربستان, پاکستان و عربستان سعودی, دیدار, رانا ثناء الله, سفیر عربستان سعودی, نواف بن سعید المالکی, وزیر کشور پاکستان,

نواف بن سعید المالکی سفیر عربستان سعودی با رانا ثناءالله وزیر کشور پاکستان در اسلام آباد دیدار کرد.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | نواف بن سعید المالکی سفیر عربستان سعودی با رانا ثناءالله وزیر کشور پاکستان در اسلام آباد دیدار کرد و هر دو طرف در مورد موضوعات مورد علاقه دو طرف از جمله روابط دوجانبه پاکستان و عربستان سعودی بحث و تبادل نظر کردند.

در ادامه، سفیر عربستان به رانا ثناءالله تصدی پست وزارت کشور را تبریک گفت و برای وی آرزوی موفقیت کرد همچنین وزیر کشور پاکستان از دولت عربستان سعودی بدلیل تخصیص 3 میلیارد دلار جهت ثبات اقتصادی در پاکستان تشکر به عمل آورد.

رانا ثناءالله افزود: روابط پاکستان و عربستان سعودی بسیار دیرینه و برادرانه است و عربستان همیشه سخاوتمندانه و در سخت ترین شرایط پشتیبان پاکستان بوده است همچنین سفر اخیر شهباز شریف به عربستان سعودی نقطه عطف مهمی در تقویت بیشتر روابط دو کشور خواهد بود.

وزیر کشور پاکستان همچنین از دولت و سفارت عربستان برای هماهنگی های انجام شده جهت سفر نخست وزیر پاکستان و هیئت همراه به عربستان تشکر کرد و گفت: روابط پاکستان و عربستان هرگونه توطئه ای را خنثی می کند.

وی ادامه داد: عاملان ترور حسن القحطانی دیپلمات سعودی در پاکستان در سال 2011 به زودی محاکمه خواهند شد همچنین اخطارهای جدی از سوی آژانس تحقیقات فدرال (FIA) جهت محاکمهعاملان قتل صادر شده است و بدین ترتیب تمام منابع برای دستگیری مجرمان استفاده خواهد شد.

ارسال نظر

 
1