خبر فوری

 
 
دیدار سفیر عربستان سعودی با رئیس مجلس سنای پاکستان
کد خبر :341950079

14:45 1399/05/27


برچسب ها : پاکستان و عربستان سعودی, رئیس مجلس سنای پاکستان, سفیر عربستان سعودی, محمد صادق سنجرانی, نواف بن سعید المالکی,

نواف بن سعید احمد المالکی سفیر عربستان سعودی با محمد صادق سنجرانی رئیس مجلس سنای پاکستان دیدار کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| نواف بن سعید احمد المالکی سفیر عربستان سعودی با محمد صادق سنجرانی رئیس مجلس سنای پاکستان دیدار کرد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، دو طرف در جریان این دیدار درباره مناسبات دوجانبه به بحث و تبادل نظر پرداختند و بر ضرورت گسترش همکاری های دوجانبه تاکید نمودند.

طبق بیانیه صادر شده از سوی اداره روابط عمومی مجلس سنای پاکستان، محمد صادق سنجرانی در جریان گفتگو با سفیر عربستان اظهار داشت: پاکستان و عربستان سعودی دارای روابط دوستانه و صیمیمی با یکدیگر هستند و در لحظات دشوار همواره حامی یکدیگر بوده و در موضوعات و مسائل مختلف بین المللی با همکاری و مشورت یکدیگر اقدام نمودند.

وی با اشاره به توافقنامه امارات متحده عربی با رژیم صهیونیستی گفت: اقدام امارات متحده عربی در توافق با رژیم صهیونیستی نتایج گسترده ای را به دنبال خواهد داشت. پاکستان هرگز نمی تواند اسرائیل را به رسمیت بشناسد

وی در ادامه خاطرنشان کرد: ما برای حفاظت از اماکن مقدسه حرمین شریفین از هیچگونه ایثار و جانفشانی دریغ نخواهیم کرد و هیچگاه حمایت های عربستان سعودی از پاکستان در لحظات دشوار و برهه های حساس را فراموش نخواهیم کرد و امیدواریم عربستان سعودی نیز با همین روحیه و رویکرد به همکاری های خود ادامه دهد.

ارسال نظر

 
1