خبر فوری

 
 
دیدار سفیر عربستان در پاکستان با شیخ رشید احمد در اسلام آباد
کد خبر :2035661796

14:56 1400/11/07


برچسب ها : آزادی زندانیان, اسلام آباد, پاکستان و عربستان سعودی, دیدار, روابط دوجانبه, سفیر عربستان, سفیر عربستان سعودی, شیخ رشید احمد, گردشگری, گفتگو, همکاری دوجانبه, وزیر کشور پاکستان, وزیر کشور عربستان سعودی,

نواف بن سعید المالکی سفیر عربستان سعودی در پاکستان با شیخ رشید احمد وزیر کشور پاکستان در اسلام آباد دیدار و گغتگو کرد.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | نواف بن سعید المالکی سفیر عربستان سعودی در پاکستان با شیخ رشید احمد وزیر کشور پاکستان در اسلام آباد دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار، موضوعات مورد علاقه دوجانبه از جمله روابط دوجانبه پاکستان و عربستان سعودی و ترتیبات سفر وزیر کشور عربستان به پاکستان در ماه آینده مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در همین حال، شیخ رشید احمد وزیر کشور پاکستان گفت: بنده از سفر وزیر کشور غربستان به پاکستان در ماه فوریه استقبال می کنم همچنین سفر ایشان به پاکستان منجر به ایجاد راه های بیشتر و توسعه روابط دو جانبه میان پاکستان و عربستان سعودی خواهد شد.

 وی ابراز امیدواری کرد که در سفر وزیر کشور عربستان، قراردادی دوجانبه میان پاکستان و عربستان سعودی امضا شود که منجر به بازگشت زود هنگام زندانیان پاکستانی از عربستان را فراهم کند.

نواف بن سعید المالکی با بیان اینکه پاکستان و عربستان سعودی دو کشور برادر با روابط دیرینه و تاریخی می باشند، بر ضرورت توسعه روابط گردشگری و تجاری میان این دو کشور تاکید کرد و گفت: مردم عربستان سعودی تفکر مثبت و احساس دوستانه و برادرانه ای نسبت به کشور و مردم پاکستان دارند.

ارسال نظر

 
1