خبر فوری

 
 
دیدار سفیر سعودی در پاکستان با دریا سالار نیروی دریایی پاکستان
کد خبر :931744694

09:49 1397/07/29


برچسب ها : پاکستان, نواف بن سعید المالکی, نیروی دریایی,

نواف المالکی سفیر عربستان سعودی در اسلام آباد با ظفر محمود عباسی دریا سالار نیروی دریایی پاکستان دیدار و گفتگو کرد.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز به نقل از 92NEWS نواف المالکی سفیر عربستان سعودی در اسلام آباد با ظفر محمود عباسی دریا سالار نیروی دریایی پاکستان دیدار و گفتگو کرد.

بر اساس اعلام سخنگوی نیروی دریایی پاکستان،دو طرف در این دیدار در خصوص مناسبات دوجانبه به رایزنی پرداختند و دریادار ظفر محمود عباسی،سفیر عربستان سعودی را وضعیت امنیت دریایی منطقه و اقدامات پاکستان آگاه نمود.

نواف المالکی سفیر عربستان سعودی نیز در این دیدار از اقدامات نیروی دریایی پاکستان برای برپایی امنیت و ثبات در منطقه دریایی تقدیر کرد و خواستار همکاری با پاکستان در زمینه های مختلف دفاعی شد.

پیش از این،خبرهای دریافتی حکایت از آن دارد که دولت عربستان تصمیم به انتصاب سفیر عربستان به سمت وزارت خارجه عربستان را دارد.

این تصمیم دولت عربستان در اجلاس اخیر کابینه دولت عربستان به ریاست شاه سلمان اتخاذ شده است.

همچنین سلیم ماندی معاون رئیس مجلس سنای پاکستان نیز با دریادار ظفر محمود عباسی در دفتر مرکزی نیروی دریایی پاکستان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار،دو طرف در خصوص پتانسیل و ظرفیت های موجود حوزه تجارت دریایی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

ظفر محمود عباسی در این دیدار گزارشی از اقدامات پاکستان در خصوص نشر و تبلیغ اهمیت نیروی دریایی و اهمیت آن سلیم ماندی را آگاه کرد.

معاون مجلس سنای پاکستان نیز از فعالیت های نیروی دریایی پاکستان برای توسعه حوزه تجارت دریایی و امنیت گذرگاه های آبی تقدیر و تشکر کرد.

ارسال نظر

 
1