خبر فوری

 
 
دیدار سفیر روسیه در اسلام آباد با رئیس مجلس سنای پاکستان
کد خبر :2123776825

15:08 1399/08/07


برچسب ها : پاکستان و روسیه, رئیس مجلس سنای پاکستان, سفیر روسیه, محمد صادق سنجرانی,

سفیر روسیه در اسلام آباد امروز چهارشنبه با حضور در محل ساختمان پارلمان پاکستان با محمد صادق سنجرانی رئیس مجلس سنای این کشور به دیدار و رایزنی پرداخت.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| سفیر روسیه در اسلام آباد امروز چهارشنبه با حضور در محل ساختمان پارلمان پاکستان با محمد صادق سنجرانی رئیس مجلس سنای این کشور به دیدار و رایزنی پرداخت.

بر اساس جزئیات منتشر شده، دو طرف در این دیدار پیرامون مناسبات دوجانبه میان اسلام آباد و مسکو به بحث و تبادل نظر پرداختند و بر لزوم گسترش همکاری های دوجانبه تاکید ورزیدند.

محمد صادق سنجرانی رئیس مجلس سنای پاکستان در دیدار با سفیر روسیه اظهار داشت: پاکستان و روسیه قابلیت نقش آفرینی فعال در زمینه توسعه و آبادانی منطقه را دارا هستند، پاکستان کشوری امن و با ثبات است که اهمیت امنیت و توسعه را به خوبی می داند.

وی با تاکید بر اهمیت روابط با روسیه برای پاکستان گفت: پاکستان اهمیت بسیار بالایی برای روابط خود با روسیه قائل است، همکاری استراتژیک میان دو کشور به گسترش امنیت و توسعه پایدار منطقه کمک شایانی خواهد کرد.

سنجرانی افزود: وضعیت رو به تغییر منطقه نیازمند گسترش و تقویت روابط است و همکاری سیاسی، دیپلماتیک و اقتصادی میان دو کشور رو به بهبود مشاهده می شود، همکاری های بین المللی میان دو کشور نشان دهنده اعتماد ویژه و متقابل میان دو طرف است، همکاری های پاکستان و روسیه برای توسعه و آبادانی منطقه مثبت خواهد بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرصت های ویژه موجود برای گسترش همکاری های دوجانبه در بخش های مختلف خاطرنشان کرد: دو کشور برای افزایش سطح همکاری های تجاری به صورت جدی در تلاش هستند، فرصت های بسیار خوبی جهت افزایش سطح همکاری های تجاری میان دو کشور وجود دارد.

رئیس مجلس سنای پاکستان در ادامه تصریح کرد: روابط دو کشور در سطح پارلمانی به رشد همکاری های دوجانبه به ویژه در سطح مردمی کمک خواهد نمود.

سفیر روسیه در اسلام آباد نیز در جریان این دیدار و در گفتگو با رئیس مجلس سنای پاکستان ابراز داشت: پاکستان کشوری مهم و استراتژیک برای روسیه است و ما خواهان گسترش بیش از پیش روابط و همکاری های خود با پاکستان در بخش های اقتصادی و اجتماعی هستیم.

ارسال نظر

 
1