خبر فوری

 
 
دیدار سفیر دانمارک با سردار ایاز صادق وزیر امور اقتصادی فدرال در خصوص دریافت وام بدون بهره
کد خبر :615468150

13:22 1401/05/19


برچسب ها : بانک توسعه آسیا, پاکستان و دانمارک, توافقنامه, دریافت وام, دیدار, سردار ایاز صادق, وزیر امور اقتصادی پاکستان,

پاکستان و دانمارک توافق کردند که هفته آینده یک نشست مهم در خصوص تهیه پیش نویس توافقنامه برگزار کنند که بر اساس توافقنامه مذکور، دانمارک وام های بدون بهره را با تخفیف 35 درصدی برای مدت 15 سال به پاکستان ارائه خواهد کرد.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | پاکستان و دانمارک توافق کردند که هفته آینده یک نشست مهم در خصوص تهیه پیش نویس توافقنامه برگزار کنند که بر اساس توافقنامه مذکور، دانمارک وام های بدون بهره را با تخفیف 35 درصدی برای مدت 15 سال به پاکستان ارائه خواهد کرد.

سفیر دانمارک در پاکستان روز گذشته با سردار ایاز صادق وزیر امور اقتصادی فدرال در اسلام آباد دیدار کرد و مورد استقبال گرم ایشان قرار گرفت و هر دو طرف درمورد توافقنامه در حال بررسی میان پاکستان و دانمارک گفتگو کردند.

ایاز صادق وزیر امور اقتصادی کشور از تلاش ها و همکاری های بانک توسعه آسیایی در زمینه انرژی، حمل و نقل، کشاورزی و منابع طبیعی، سیاست گذاری مالی و سایر بخش ها قدردانی کرد و گفت: بانک توسعه آسیایی همچنین بایستی از پاکستان در بخش‌های دیگر مانند ارزش افزوده در محصولات کشاورزی و صنعت زنجیره سرد حمایت کند.

ارسال نظر

 
1