خبر فوری

 
 
دیدار سفیر ترکیه با سناتور اعظم نذیر تارر وزیر حقوق و دادگستری پاکستان در اسلام آباد
کد خبر :2056143364

21:14 1401/02/22


برچسب ها : احسان مصطفی برتکل, اسلام آباد, دیدار, سفیر ترکیه, گفتگو, وزیر حقوق و دادگستری,

احسان مصطفی یاردکال سفیر ترکیه با سناتور اعظم نذیر تارر وزیر حقوق و دادگستری پاکستان در اسلام آباد دیدار کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | احسان مصطفی برتکل سفیر ترکیه با سناتور اعظم نذیر تارر وزیر حقوق و دادگستری پاکستان در اسلام آباد دیدار کرد و تصدی سمت وزیر وزیر حقوق و دادگستری پاکستان را به وی تبریک گفت.

در این دیدار موضوعات مورد علاقه و توسعه بیشتر روابط دوجانبه و بخش گردشگری نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

سناتور اعظم نذیر تارر گفت: پاکستان همیشه برای روابط خود با ترکیه ارزش قائل بوده و ترکیه نیز همواره با پاکستان خوش رفتاری کرده است و نمونه آن استقبال گرم مردم ترکیه از ملت پاکستان می باشد که به همین دلیل مردم پاکستان نیز برای مردم ترکیه ارزش بسیاری قائل اند.

وی بر اهمیت مناطق گیلگیت-بلتستان و گوادر از نظر بخش گردشگری تاکید کرد وگفت: ترکیش ایرلاینز شرکت هواپیمایی ترکیه نقش مهمی در ترویج گردشگری در هر دو کشور ایفا کرده است و فرصت های برای بیشتری نیز در بخش گردشگری در پاکستان وجود دارد که بایستی از آنها استفاده کرد.

در ادامه سفیر ترکیه گفت: پاکستان کشور برادر ماست و ما با آن روابط دیرینه ای داریم و آماده همکاری با پاکستان در هر زمینه ای از جمله تکنولوژی مدرن هستیم.

در این دیدار، قرارداد همکاری میان وزارت حقوق و دادگستری پاکستان و وزارت دادگستری جمهوری ترکیه به توافق رسید و همچنین در پایان، سناتور اعظم نذیر تارر از حضور سفیر ترکیه در وزارت حقوق و دادگستری تشکر و قدردانی به عمل آورد.

ارسال نظر

 
1