خبر فوری

 
 
دیدار سفیر ترکیه با افتخار علی شلوانی وزیر مسکن و کار پاکستان در اسلام آباد
کد خبر :860208395

19:41 1401/08/02


برچسب ها : افتخار علی شلوانی, پاکستان و ترکیه, روابط دوجانبه, سفیر ترکیه, همکاری دوجانبه, وزیر مسکن و کار,

مهمت پکی سفیر جدید ترکیه در پاکستان با افتخار علی شلوانی وزیر مسکن و کار پاکستان در اسلام آباد دیدار و گفتگو کرد.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | مهمت پکی سفیر جدید ترکیه در پاکستان با افتخار علی شلوانی وزیر مسکن و کار پاکستان در اسلام آباد دیدار و گفتگو کرد و در این دیدار، موضوعات مورد علاقه و ارتقای همکاری ها در زمینه های مختلف به ویژه تهیه خانه های ارزان قیمت و اجرای یادداشت تفاهم میان دو کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این نشست، افتخار علی شلوانی ضمن استقبال از مهمت پکی تصدی سمت سفیر ترکیه در پاکستان را به وی تبریک گفت و حمایت کامل خود را از سفیر در تمامی موارد مرتبط اعلام کرد.

افتخار علی شلوانی بیان کرد: پاکستان برای روابط خود با ترکیه اهمیت زیادی قائل است همچنین هر دو کشور از روابط صمیمانه، برادرانه و روابط دوجانبه سودمند بر اساس دین مشترک، ارزش ها، فرهنگ، تاریخ و اعتماد متقابل برخوردارند.

در ادامه این دیدار، سفیر ترکیه دیدگاه های مشترکی را درخصوص توسعه بیشتر روابط دو کشور در همه زمینه های مورد علاقه به ویژه در حوزه مسکن و تولید بیان کرد.

وزیر وزیر مسکن و کار پاکستان در پایان از مهمت پکی جهت شرکت در اولین نمایشگاه بین المللی مسکن 2022 دعوت به عمل آورد که وی پذیرفت، وی همچنین مشارکت کشور ترکیه در این رویداد را منشأ تقویت روابط دوجانبه میان دو کشور دوست توصیف کرد.

ارسال نظر

 
1