خبر فوری

 
 
دیدار سفیر ترکمنستان با دکتر مصدق ملک وزیر نفت پاکستان
کد خبر :1671514866

09:54 1401/04/11


برچسب ها : پاکستان و ترکمنستان, پروژه خط لوله انتقال گاز, خط لوله گاز تاپی, دولت پاکستان, سفیر ترکمنستان, مصدق ملک, وزیر نفت,

سفیر ترکمنستان در اسلام آباد و وزیر نفت دولت فدرال پاکستان روز گذشته در دیدار با یکدیگر در خصوص مناسبات دوجانبه و خط لوله انتقال گاز تاپی به بحث و تبادل نظر پرداختند.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| سفیر ترکمنستان در اسلام آباد و وزیر نفت دولت فدرال پاکستان روز گذشته در دیدار با یکدیگر در خصوص مناسبات دوجانبه و خط لوله انتقال گاز تاپی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، عطا جان مولاموف سفیر ترکمنستان در اسلام آباد روز گذشته با حضور در محل ساختمان وزارت نفت پاکستان با دکتر مصدق ملک وزیر نفت این کشور به دیدار و رایزنی پرداخت.

دو طرف در این دیدار در خصوص ابعاد مختلف پروژه خط لوله انتقال گاز ترکمنستان-افغانستان-پاکستان-هند موسوم به تاپی بحث و گفتگو نمودند.

دکتر مصدق ملک در این دیدار بر علاقه اسلام آباد به تکمیل و اجرایی شدن این پروژه و لزوم تسریع در روند اجرایی آن تأکید ورزید.

وی اظهار داشت: با توجه به نیاز گسترده پاکستان به انرژی گاز تکمیل هرچه فوری این پروژه بسیار حائز اهمیت است.

سفیر ترکمنستان نیز در این دیدار با تأکید بر عزم کشور خود برای تکمیل این پروژه اظهار داشت: تمامی اقدامات لازم برای تکمیل و اجرای فوری این پروژه از جانب ترکمنستان به کار بسته خواهد شد.

ارسال نظر

 
1