خبر فوری

 
دیدار سفیر بلغارستان با عبدالغفور ملک رئیس اتاق بازرگانی سیالکوت پیرامون گسترش حجم روابط تجاری
کد خبر :356563610

17:59 1401/09/29


برچسب ها : اتاق بازرگانی سیالکوت, بلغارستان, پاکستان و بلغارستان, روابط دوجانبه, سفیر بلغارستان در پاکستان, سیالکوت, همکاری دوجانبه,

ایرینا گانچوا سفیر جمهوری بلغارستان در پاکستان از اتاق بازرگانی سیالکوت ایالت پنجاب بازدید به عمل آورد و با عبدالغفور ملک رئیس رئیس این اتاق دیدار و گفتگو کرد.


 

پنجاب: به گزارش راز نیوز | ایرینا گانچوا سفیر جمهوری بلغارستان در پاکستان از اتاق بازرگانی سیالکوت ایالت پنجاب بازدید به عمل آورد و با عبدالغفور ملک رئیس رئیس این اتاق دیدار و گفتگو کرد.

عبدالغفور ملک رئیس اتاق سیالکوت ضمن استقبال و خوش آمدگویی از سفیر بلغارستان به روابط دیرینه مشترک میان دو کشور اشاره کرد و گفت: پاکستان برای روابط خود با کشورهای اروپای شرقی به ویژه بلغارستان از نظر تجاری اهمیت زیادی قائل است و مشتاق گسترش روابط دوجانبه می باشد.

وی بر ضرورت توسعه همکاری های دوجانبه به ویژه در زمینه های نمایشگاه تک کشوری، هیئت های تجاری، امضای تفاهم نامه با اتاق های بازرگانی و صنایع پیشرو بلغارستان جهت بررسی فرصت های سرمایه گذاری مشترک و ارتقای روابط متقابل تاکید کرد و افزود: حجم تجارت میان پاکستان و بلغارستان حدود 135 میلیون دلار است که هر دو کشور می توانند تحت بهترین استراتژی تجاری حجم تجارت فعلی را به میزان قابل توجهی افزایش دهند.

در ادامه این دیدار، سفیر بلغلرستان ضمن تشکر از استقبال گرم رئیس اتاق بازرگانی سیالکوت، بر حمایت خود از حفظ وضعیت GSP Plus اطمینان حاصل کرد و گفت: بلغارستان یکی از مهم ترین کشورهای اروپای شرقی است که دروازه مهمی را برای ورود کشورهایی همچون پاکستان به بازار اروپا فراهم می آورد.

وی در پایان این دیدار، پیرو سخنان عبدالغفور ملک مینی بر گسترش حجم تجارت دوجانبه بیان نمود: جوامع تجاری هر دو کشور بایستی بر فرصت های افزایش حجم تجاری دو جانبه متمرکز گردند.

ارسال نظر

 
1