خبر فوری

 
دیدار سفیر بلغارستان با شاه فرمان فرماندار ایالت خیبر پختون خوا در پیشاور
کد خبر :291224029

16:39 1400/11/15


برچسب ها : ایالت خیبر پختون خواه, پاکستان و بلغارستان, پیشاور, دیدار, سرمایه گذاری, سفیر بلغارستان در پاکستان, شاه فرمان, فرماندار ایالت خیبر پختون خوا, گردشگری, گفتگو, مواد معدنی, کشاورزی,

ایرینا گنچیوا سفیر بلغارستان در پاکستان در دفتر فرمانداری با شاه فرمان فرماندار ایالت خیبر پختون خوا در پیشاور دیدار و گفتگو کرد.


 

خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز | ایرینا گنچیوا سفیر بلغارستان در پاکستان در دفتر فرمانداری با شاه فرمان فرماندار ایالت خیبر پختون خوا در پیشاور دیدار و گفتگو کرد، در این نشست، سناتور فیصل سلیم سرکنسول افتخاری بلغارستان در ایالت خیبر پختون خوا نیز حضور داشت.

در این دیدار هر دوطرف در زمینه های مختلف مورد علاقه دو جانبه از جمله سرمایه گذاری همچنین درمورد وضعیت فعلی افغانستان بحث و بررسی کردند.

فرماندار، سفیر بلغارستان را از ظرفیت عظیم مواد معدنی گران بها، زیتون، زعفران و شیره توت در ایالت خیبر پختون خوا آگاه کرد و گفت: خیبر پختون خوا به دلیل موقعیت جغرافیایی و پتانسیل طبیعی فوق العاده، استانی جذاب برای سرمایه گذاری است.

سفیر بلغارستان علاقه خود را نسبت به افزایش سرمایه گذاری و همکاری های تجاری در پروژه تولید عسل، ایجاد ارتباط بین شرکت های تجاری خصوصی در زمینه های کشاورزی، گردشگری و مواد معدنی در پاکستان ابراز کرد.

 

ارسال نظر

 
1