خبر فوری

 
 
دیدار سفیر بلغارستان با رئیس مجلس سنا پاکستان
کد خبر :595740886

14:00 1400/04/29


برچسب ها : بندر گوادر, پاکستان و بلغارستان, رئیس مجلس سنای پاکستان, سفیر بلغارستان در پاکستان, گسترش همکاری,

محمد صادق سنجرانی رئیس مجلس سنا پاکستان در دیدار با ایرینا گانچیوا سفیر بلغارستان در ساحتمان پارلمان گفت: پاکستان ارزش بسیار زیادی برای روابط خود با بلغارستان قائل است، فرصت های بیشماری برای همکاری میان دو کشور در زمینه های اقتصادی، تجاری، نفت و گاز و معدن وجود دارد، سرمایه گذاران بلغاری باید از فرصت های سرمایه گذاری در پاکستان استفاده کنند


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| محمد صادق سنجرانی رئیس مجلس سنا پاکستان در دیدار با ایرینا گانچیوا سفیر بلغارستان در ساحتمان پارلمان گفت: پاکستان ارزش بسیار زیادی برای روابط خود با بلغارستان قائل است، فرصت های بیشماری برای همکاری میان دو کشور در زمینه های اقتصادی، تجاری، نفت و گاز و معدن وجود دارد، سرمایه گذاران بلغاری باید از فرصت های سرمایه گذاری در پاکستان استفاده کنند.

در این دیدار روابط دو جانبه، اوضاع منطقه و بین الملل و موضوعات مورد علاقه طرفین از جمله تقویت تجارت دو جانبه و تقویت روابط پارلمانی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

صادق سنجرانی گفت: پاکستان و بلغارستان دیدگاه مشترکی در مورد موضوعات منطقه ای و بین المللی دارند و هر دو کشور در فعالیت های مقابله با تروریسم شریک هستند،  بلغارستان حامی رسیدن پاکستان به بازار اتحادیه اروپا است، ما باید روابطمان را در سطح پارلمان افزایش دهیم ، تبادل هیئت های عالی رتبه بین دو کشور روابط دوستانه را تقویت خواهد کرد.

وی افزود: سرمایه گذاران بلغاری میتوانند از امتیاز سرمایه گذاری در بندر گوادر بهره مند شوند، همکاری متقابل بین دو کشور در مجامع بین المللی نشان دهنده اعتماد متقابل است و صلح و امنیت لازمه توسعه و ثبات منطقه است و پاکستان حامی صلح در منطقه است.

سفیر بلغارستان با مهم خواندن  همکاری دوجانبه میان دو کشور گفت: پاکستان کشوری مهم برای بلغارستان است و مشتاق توسعه روابط با پاکستان هستیم. 

ارسال نظر

 
1