خبر فوری

 
دیدار سفیر ایران در اسلام آباد با شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان
کد خبر :1096138622

15:13 1398/10/20


برچسب ها : پاکستان و ایران, سفیر ایران, سید محمد علی حسینی, شاه محمود قریشی, وزیر امور خارجه پاکستان,

سید محمد علی حسینی سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران با شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان دیدار کرد.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| سید محمد علی حسینی سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران با شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان دیدار کرد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، سید محمد علی حسینی سفیر جدید ایران در پاکستان و شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان در اتاق ویژه وزارت امور خارجه واقع در پارلمان پاکستان با یکدیگر دیدار کردند.

دو طرف در جریان این دیدار در خصوص تنش میان ایران و آمریکا و اوضاع منطقه به بحث و تبادل نظر پرداختند.

شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان در این دیدار با اشاره به روابط دیرینه و مشترکات مذهبی و فرهنگی دو کشور خطاب به سفیر ایران اظهار داشت: با حضور فرد باتجربه و بلندپایه ای همچون شما روابط دو کشور بیش از پیش تقویت خواهد گردید.

وی در ادامه در خصوص افزایش تنش میان ایران و ایالات متحده خاطرنشان کرد: گسترش تنش در منطقه به نفع هیچ‌کدام از طرفین و منطقه نخواهد بود و پاکستان آماده ایفای نقش و میانجیگری در جهت کاهش تنش‌های موجود در منطقه است.

وی افزود: با مقامات کشورهای مختلف برای کاهش بی ثباتی در منطقه در تماس هستیم و بنا بر دستور نخست وزیری پاکستان به زودی عازم ایران و دیگر کشورهای مهم منطقه هستم.

سفیر جمهوری اسلامی ایران نیز در این دیدار از عزم خود برای بهبود و تقویت روابط ایران و پاکستان خبر داد و گفت: تمامی توانایی‌های خود را جهت تقویت روابط و گسترش سطح همکاری‌های دوجانبه میان تهران و اسلام آباد را به کار خواهد گرفت.

ارسال نظر

 
1