خبر فوری

 
 
دیدار سفیر ایران با وزیر ارشد ایالت پنجاب
کد خبر :828944513

17:22 1398/12/06


برچسب ها : پاکستان و ایران, سفیر ایران, گردشگری, وزیر ارشد پنجاب,

سید محمد علی حسینی سفیر تهران در اسلام آباد طی دیدار با عثمان بزدار وزیر ارشد ایالت پنجاب به گفتگو در رابطه با امور دوجانبه و گسترش همکاری ها در بخش های مختلف پرداخت.


لاهور: به گزارش راز نیوز| سید محمد علی حسینی سفیر تهران در اسلام آباد طی دیدار با عثمان بزدار وزیر ارشد ایالت پنجاب در حضور مقاماتی چون محمد رضا ناظری سرکنسول ایران در لاهور، رئیس برنامه ریزی و توسعه، مدیر اجرایی هیئت سرمایه گذاری پنجاب و غیره به گفتگو در رابطه با امور دوجانبه و گسترش همکاری ها در بخش های مختلف پرداخت.

عثمان بزدار در این بین با اظهار تاسف و اندوه در خصوص جان باختن افراد مبتلا به ویروس کرونا در ایران، گفت: امیدواریم هرچه زودتر وضعیت بوجود آمده در ایران در پی ویروس کرونا، بهبود یابد. وی با غیر معمولی عنوان کردن تعاملات میان دو کشور، ابراز داشت: روابط میان پاکستان و ایران ریشه در محبت و دوستی دارند و روابط فی ما بین با گذشت زمان در حال بهتر شدن هستند. بهترین روابط میان پاکستان و ایران در زمینه گردشگری است، اقدامات بیشماری به منظور گسترش حوزه گردشگری پنجاب انجام داده و در صدد توسعه زمینه گردشگری هستیم. ترویج گردشگری در تقویت روابط بین دو کشور مفید خواهد بود.

سفیر ایران با دعوت از وزیر ارشد ایالت پنجاب برای سفر به ایران، روابط میان دو کشور را براساس تاریخ، مذهب و فرهنگ عنوان کرد و افزود: دو کشور در برهه های دشوار به کمک یکدیگر شتافته اند. خواستار تقویت همکاری در بخش های متعدد با ایالت پنجاب هستیم و ارتقاء فعالیت های فرهنگی باعث تقویت روابط بین دو کشور می شود.

ارسال نظر

 
1