خبر فوری

 
 
دیدار سفیر ایتالیا با وزیر ارشد ایالت پنجاب
کد خبر :407092065

15:12 1399/12/19


برچسب ها : افزایش روابط, ایالت پنجاب, ایتالیا, پاکستان, پاکستان و ایتالیا, تجارت, تجارت دوطرفه, دیدار, سفیر ایتالیا, عثمان بزدار, وزیر ارشد ایالت پنجاب,

آندریاس فراریس سفیر ایتالیا در پاکستان با سردار عثمان بزدار وزیر ارشد ایالت پنجاب ی دیدار کرد. دو طرف در مورد موضوعات مورد علاقه متقابل، ارتقاء روابط دوجانبه و تقویت همکاری در زمینه های مختلف گفتگو کردند.


پنجاب: به گزارش راز نیوز | آندریاس فراریس سفیر ایتالیا در پاکستان با سردار عثمان بزدار وزیر ارشد ایالت پنجاب در دفتر وی دیدار کرد. دو طرف در مورد موضوعات مورد علاقه متقابل، ارتقاء روابط دوجانبه و تقویت همکاری در زمینه های مختلف گفتگو کردند. سفیر ایتالیا از سردار عثمان بزدار برای سفر به ایتالیا دعوت به عمل آورد.

در این دیدار توافق شد که همکاری برای حفاظت از گردشگری و اماکن تاریخی افزایش یابد. وزیر ارشد ایالت پنجاب با ارائه پیشنهاد سرمایه گذاری سرمایه گذاران ایتالیایی در مناطق ویژه اقتصادی در پنجاب گفت که پنجاب امکانات کافی را برای سرمایه گذاران فراهم کرده است.

سردار عثمان بزدار ابراز داشت که این ایالت (پنجاب) قصد دارد 13 منطقه ویژه اقتصادی ایجاد و راه اندازی کند. سرمایه گذاران با دست باز میتوانند در مناطق ویژه اقتصادی پنجاب سرمایه گذاری کنند و ما هرگونه امکانات ممکن را برای سرمایه گذاران ایتالیایی فراهم خواهیم کرد. مکان های جدیدی برای ارتقاء گردشگری در ایالت پنجاب در حال توسعه است. دامنه اداره شهر لاهور برای حفاظت از اماکن تاریخی در شهرهای دیگر ایالت پنجاب در سراسر ایالت گسترش یافته است. پاکستان و ایتالیا روابط دوستانه بسیار خوبی دارند. روابط دو کشور باید بیش از گذشته تقویت شوند. باید مبادلات هیئت های تجاری بیشتری بین ایتالیا و پاکستان انجام شود.

سفیر ایتالیا در گفتگو با وزیر ارشد ایالت پنجاب بیان کرد كه تحت رهبری وی (عثمان بزدار) محیط مناسبی برای سرمایه گذاران ایتالیایی در پنجاب فراهم شده است و دولت وی برای حفاظت از اماكن تاریخی كار بزرگی انجام داده است. آندریاس فراریس افزود که سرمایه گذاران ایتالیایی می خواهند از فرصت های سرمایه گذاری در پنجاب استفاده کنند و ما می خواهیم همکاری های خود را با دولت پنجاب در زمینه های گوناگون افزایش دهیم.

 

شایان ذکر است در این دیدار منشی شخصی وزیر ارشد، مدیر اجرایی هیئت سرمایه گذاری پنجاب، وزیر برنامه ریزی و توسعه ، دبیر گردشگری و مقامات مربوطه نیز در این دیدار حضور داشتند.

ارسال نظر

 
1