خبر فوری

 
 
دیدار سفیر ایتالیا با فرماندار ایالت سند
کد خبر :1152535507

17:54 1399/11/28


برچسب ها : آندریاس فریریس, ایتالیا, پاکستان, پاکستان و ایتالیا, خانه فرمانداری, دیدار, سرکنسول, سرکنسول ایتالیا, سفیر ایتالیا, عمران اسماعیل, فرماندار, فرماندار ایالت سند, فرمانداری, کراچی,

آندریاس فریریس سفیر ایتالیا در پاکستان به همراه دنیلو جیوردانلا سرکنسول ایتالیا در کراچی با عمران اسماعیل فرماندار ایالت سند در خانه فرمانداری دیدار و در مورد تجارت دوجانبه، روابط دیپلماتیک، تقویت تجارت دوجانبه، ارتقاء گردشگری و سایر موارد بحث و تبادل نظر پرداخت.

دیدار سفیر ایتالیا با فرماندار ایالت سند
کد خبر :22526618

19:19 1398/11/13


برچسب ها : ایتالیا, پاکستان, پاکستان و ایتالیا, سفیر ایتالیا, سند, عمران اسماعیل, فرماندار ایالت سند,

استفانو پونتیکرو سفیر ایتالیا در پاکستان با عمران اسماعیل فرماندار ایالت سند دیدار کرد.


کراچی: به گزارش راز نیوز، استفانو پونتیکرو سفیر ایتالیا در پاکستان با عمران اسماعیل فرماندار ایالت سند دیدار کرد. فرماندار ایالت سند در این دیدار اظهار داشت پاکستان یکی از زیباترین و جذاب ترین مناطق گردشگری است و اقدامات ویژه ای برای معرفی این اماکن به جهان انجام می شود. در این دیدار انا روفینو سرکنسول ایتالیا در پاکستان حضور داشت. در این دیدار در مورد روابط دوجانبه تجاری و دیپلماتیک و همچینین گسترش بیشتر تجارت دوجانبه و گردشگری و سایر موارد با اهمیت مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

فرماندار ایالت سند خاطر نشان کرد پاکستان از نظر کوهنوردی نیز از جایگاه برجسته ای در جهان برخودار است زیرا کوههای مرتفغ بسیاری از جمله کوه K2 در پاکستان وجود دارد که مورد توجه ویژه کوهنوردان جهانی است و سالانه بسیاری از کوهنوردان از این کوهها بازدید می کنند. سرمایه گذاران ایتالیایی می توانند در بخش های مختلف اقتصادی پاکستان سرمایه گذاری کنند. در بسیاری از بخش ها زمینه سرمایه گذاری مطلوب وجود دارد. دولت پاکستان در این زمینه حمایت و پشتیبانی خود را ارائه می دهد.  سفیر ایتالیا گفت: روابط دوجانبه پاکستان و ایتالیا با گذشت زمان پایدار تر می شوند. همچنین برای گسترش روابط دوجانبه تمام سعی و کوشش خود را انجام می دهیم.

ارسال نظر

 
1