خبر فوری

 
 
دیدار سفیر اندونزی با رئیس مجلس محلی ایالت پنجاب پاکستان
کد خبر :1319980107

15:20 1399/12/12


برچسب ها : پاکستان و اندونزی, چودری پرویز الهی, رئیس مجلس ایالتی پنجاب, سفیر اندونزی,

رئیس مجلس محلی ایالت پنجاب پاکستان در دیدار با هیئت عالی رتبه سیاسی و تجاری اندونزی با دعوت از تجار اندونزیایی برای حضور در بخش صنعتی ایالت پنجاب گفت: ما تمامی همکاری های لازم با تجار اندونزیایی را در این زمینه خواهیم داشت.


لاهور: به گزارش راز نیوز| رئیس مجلس محلی ایالت پنجاب پاکستان در دیدار با هیئت عالی رتبه سیاسی و تجاری اندونزی با دعوت از تجار اندونزیایی برای حضور در بخش صنعتی ایالت پنجاب گفت: ما تمامی همکاری های لازم با تجار اندونزیایی را در این زمینه خواهیم داشت.

بر اساس جزئیات منتشر شده، روز گذشته هیئت عالی رتبه اندونزی به ریاست ایدم مل ورمین توگیو سفیر این کشور با چودری پرویز الهی رئیس مجلس محلی ایالت پنجاب دیدار نمودند.

دو طرف در این دیدار پیرامون مناسبات دوجانبه پاکستان و اندونزی و گسترش سطح همکاری های دوجانبه در زمینه های مختلف به بحث و تبادل نظر پرداختند.

چودری پرویز الهی رئیس مجلس محلی پنجاب در این دیدار ابراز داشت: با در نظر گرفتن تقاضای روز افزون صنعت مراکز مختلف صنعتی همچون تولید پوشاک در فیصل آباد و شهرک صنعتی سوندر نیز در لاهور راه اندازی گردید.

وی افزود: شهروندان پاکستانی مقیم خارج از کشور نقش ویژه ای در توسعه و آبادانی اندونزی ایفا کرده اند، دو کشور پاکستان و اندونزی مقید به اخوت اسلامی هستند، دو کشور نیازمند توسعه روابط مردمی هستند.

رئیس مجلس محلی ایالت پنجاب در بخش دیگری از سخنان خود از اقدامات دولت اندونزی در پشتیبانی و مراقبت از شهروندان پاکستانی در جریان شیوع ویروس کرونا تقدیر نمود.

سفیر اندونزی نیز در این دیدار خاطرنشان کرد: در زمان دولت شما اقدامات متعددی در زمینه توسعه صنعت و تجارت در ایالت پنجاب صورت گرفت و به همین دلیل ما در حال بررسی و انجام مطالعات برای راه اندازی کارخانجات متعدد در این ایالت هستیم، امکاناتی که برای صنعتگران در نظر گرفته اید قابل تحسین است.

مردم پاکستان همیشه عشق خود را به اندونزی ابراز داشته اند، به همین دلیل تجارت و سایر مسائل بین دو کشور در حال بهبود است.

ارسال نظر

 
1