خبر فوری

 
دیدار سفیر امارات و هیأت اتاق بازرگانان و صنایع مردان با مفتاح اسماعیل در اسلام آباد
کد خبر :2119479382

20:20 1401/05/11


برچسب ها : اتاق بازرگانی, اسلام آباد, پاکستان و امارات متحده عربی, حمد عبید ابراهیم سلیم الزعابی, دیدار, سفیر امارات متحده عربی, گفتگو, مفتاح اسماعیل, وزیر دارایی و درآمدهای پاکستان,

حمد عبید ابراهیم سلیم الزابی سفیر امارات متحده عربی و هیأت اتاق بازرگانان و صنایع مردان با مفتاح اسماعیل وزیر دارایی و درآمد پاکستان در اسلام آباد دیدار و گفتگو کردند.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | حمد عبید ابراهیم سلیم الزابی سفیر امارات متحده عربی و هیأت اتاق بازرگانان و صنایع مردان با مفتاح اسماعیل وزیر دارایی و درآمد پاکستان در اسلام آباد دیدار و گفتگو کردند.

در دیدار با سفیر امارات متحده عربی، مفتاح اسماعیل گفت: پاکستان و امارات متحده عربی روابط دوجانبه دیرینه ای در بخش های مختلف از جمله انرژی، پالایشگاه، نفت و تجارت دارند و دولت پاکستان بر جنبه های مختلف دیگری از منافع متقابل میان دو کشور تمرکز دارد تا روابط دوجانبه را به اوج جدیدی برساند.

وزیر دارایی به سفیر امارات در مورد زمینه های بالقوه سرمایه گذاری که سرمایه گذاران اماراتی می توانند در آن بخش ها سرمایه گذاری کنند، توضیحاتی ارائه داد و گفت: دولت تسهیلات و حمایت بیشتری از سرمایه گذاران اماراتی خواهد کرد.

وی از سرمایه گذاری جدید امارات در پاکستان استقبال کرد و به سفیر امارات از همکاری کامل دولت فعلی اطمینان داد و در همین حال، سفیر امارات نسبت به ارتقای روابط دوجانبه میان دو کشور به ویژه در بخش‌های اقتصادی ابراز علاقه کرد.

از سوی دیگر، هیأت اتاق های بازرگانان و صنایع مردان که به ریاست محمد فیاض خان و شرافت علی مبارک رئیس اتاق بازرگانی خیبر پختونخوا رهبری می شد با مفتاح اسماعیل وزیر دارایی و درآمد پاکستان دیدار کردند.

همچنین رانا احسان افضل هماهنگ کننده بازرگانی و صنعت نخست وزیری پاکستان و دیگر مقامات نیز در این نشست حضور به عمل رساندند همچنین محمد فیاض خان و شرافت علی مبارک وزیر دارایی را در جریان مشکلات پیش روی از جمله قبوض برق، مالیات بر دارایی و مالیات فروش قرار دادند.

این هیئت همچنین در مورد نقش مؤثر آن در توسعه اقتصاد کشور بیان کرد و خواستار حل هر چه سریعتر مشکلات این بخش شد، در همین حال، مفتاح اسماعیل از سهم و نقش این بخش در توسعه اقتصادی کشور قدردانی کرد و به هیأت اطمینان داد که مشکلات آنها اعم از قبوض برق، مالیات املاک و مالیات فروش در دست بررسی قرار خواهد گرفت.

ارسال نظر

 
1