خبر فوری

 
دیدار سفیر امارات متحده عربی با وزیر امور خارجه پاکستان
کد خبر :297553552

16:42 1401/02/06


برچسب ها : اسلام آباد, پاکستان و امارات متحده عربی, حمد عبید الزعابی, حنا ربانی, سفیر امارات متحده عربی, وزیر امور خارجه پاکستان,

حمد عبید الزعابی سفیر امارات متحده عربی در اسلام آباد، با حضور در دفتر وزارت امور خارجه، با خانم حنا ربانی وزیر امور خارجه پاکستان دیدار کرد.

دیدار سفیر امارات متحده عربی با وزیر امور خارجه پاکستان
کد خبر :1906069058

11:30 1400/10/30


برچسب ها : پاکستان و امارات متحده عربی, حمد عبید ابراهیم سلیم الزعابی, حمد عبید الزعابی, سفیر امارات متحده عربی, شاه محمود قریشی, مجاهدان حوثی, وزیر امور خارجه پاکستان,

سفیر امارات متحده عربی در اسلام آباد در دیدار با وزیر امور خارجه پاکستان با وی در خصوص مناسبات دوجانبه و همچنین حمله اخیر نیروهای مسلح یمن به فرودگاه ابوظبی به بحث و تبادل نظر پرداخت.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| سفیر امارات متحده عربی در اسلام آباد در دیدار با وزیر امور خارجه پاکستان با وی در خصوص مناسبات دوجانبه و همچنین حمله اخیر نیروهای مسلح یمن به فرودگاه ابوظبی به بحث و تبادل نظر پرداخت.

بر اساس جزئیات منتشر شده، حماد عبید ابراهیم الزعابی سفیر امارات متحده عربی در اسلام آباد روز چهارشنبه با حضور در دفتر وزارت امور خارجه پاکستان با شاه محمود قریشی دیدار کرد.

دو طرف در این دیدار پیرامون حمله 27 دی ماه نیروهای مسلح یمن و مجاهدان حوثی به فرودگاه ابوظبی به رایزنی پرداختند.

سفیر امارات متحده در این دیدار نسبت به جان باختن یک شهروند پاکستانی در نتیجه این حمله تسلیت و تعزیت خود را اعلام داشت و از شاه محمود قریشی به دلیل اعلام همبستگی مقامات اسلام آباد با امارات تقدیر و تشکر نمود.

شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان نیز در این دیدار ضمن محکوم نمودن شدید حمله پهپادی به ابوظبی آن را یک حمله تروریستی عنوان نمود و مراتب تاسف عمیق خود نسبت به جان باختن تعدادی از شهروندان در نتیجه این حمله را ابراز داشت.

وی خاطرنشان کرد: عمران خان نخست وزیر پاکستان در گفتگوی تلفنی با ولیعهد ابوظبی حملات اخیر پهپادی را به شدت محکوم نمود.

وزیر امور خارجه پاکستان همچنین با اشاره به گفتگوی خود با همتای اماراتی خود تصریح کرد: گفتگوی مفصلی در این خصوص با شیخ عبدالله بن زاید آل نهیان وزیر امور خارجه امارات متحده عربی صورت گرفت و بنده از همکاری خوب دولت امارات در انجام امور اداری مربوط به بازگرداندن جسد شهروند پاکستانی جان باخته به کشور و درمان مجروحان این حادثه تقدیر و تشکر نمودم.

ارسال نظر

 
1