خبر فوری

 
 
دیدار سفیر امارات متحده عربی با وزیر اطلاع رسانی دولت فدرال پاکستان
کد خبر :1787314733

16:55 1399/06/26


برچسب ها : پاکستان و امارات متحده عربی, حمد عبید الزعابی, سفیر امارات متحده عربی, شبلی فراز, وزیر امور اطلاع رسانی و رسانه,

سفیر امارات متحده عربی و وزیر اطلاع رسانی دولت فدرال پاکستان درباره تقویت مناسبات دوجانبه و گسترش همکاری ها میان دو کشور به بحث و تبادل نظر پرداختند.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| سفیر امارات متحده عربی و وزیر اطلاع رسانی دولت فدرال پاکستان درباره تقویت مناسبات دوجانبه و گسترش همکاری ها میان دو کشور به بحث و تبادل نظر پرداختند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، حمد عبید الزعابی سفیر امارات متحده عربی در اسلام آباد با شبلی فراز وزیر امور اطلاع رسانی و رسانه دیدار کرد، دو طرف در این دیدار پیرامون موضوعات مربوط به گسترش تجارت دو جانبه و ارائه تسهیلات به بازرگانان دو کشور رایزنی نمودند.

شبلی فراز وزیر دولت فدرال پاکستان در این دیدار اظهار داشت: پاکستان و امارات متحده عربی دارای روابط دوستانه و صمیمی بر مبنای اشتراک فرهنگی، مذهبی و تاریخی هستند.

وی با تاکید بر ضرورت تقویت مناسبات میان دو کشور خاطرنشان کرد: روابط دو کشور در حال حاضر نشان دهنده عمق مناسبات میان اسلام آباد و ابوظبی نیست، پاکستان خواهان گسترش همکاری ها با امارات متحده عربی در بخش های مختلف است.

وی با اشاره به فرصت های زیاد موجود در پاکستان، جهت سرمایه گذاری شرکت های بین المللی از این شرکت ها جهت حضور در بخش های مختلف صنعتی و اقتصادی پاکستان دعوت به عمل آورد.

لازم به ذکر است دیدار و رایزنی های سفیر امارات متحده عربی پس از به رسمیت شناختن رژیم غاصب صهیونیستی توسط مقامات ابوظبی به طور قابل توجهی گسترش یافته است و این موضوع می تواند نشان دهنده تلاش مقامات اماراتی جهت متقاعد نمودن اسلام آباد برای به رسمیت شناختن رژین اشغالگر قدس و آغاز رسمی روابط دپیلماتیک با اورشلیم باشد.

ارسال نظر

 
1