خبر فوری

 
 
دیدار سفیر امارات متحده عربی با وزیر ارشد ایالت پنجاب در لاهور
کد خبر :1600173978

16:14 1401/07/07


برچسب ها : امارات متحده عربی, پاکستان و امارات متحده عربی, چودری پرویز الهی, حمد عبید ابراهیم سلیم الزعابی, لاهور, وزیر ارشد ایالت پنجاب,

حمد عبید ابراهیم سلیم الزابی سفیر امارات متحده عربی با چوهدری پرویز الهی وزیر ارشد ایالت پنجاب در لاهور دیدار و گفتگو کرد.


 

لاهور: به گزارش راز نیوز| حمد عبید ابراهیم سلیم الزابی سفیر امارات متحده عربی با چوهدری پرویز الهی وزیر ارشد ایالت پنجاب در لاهور دیدار و گفتگو کرد. همچنین دبیر ارشد ایالت پنجاب، وزیر آبیاری ایالت، وزیر خزانه داری ایالت و مقامات مرتبط نیز در این نشست حضور داشتند.

در این دیدار، موضوعات مورد علاقه، ارتقای روابط دوجانبه و فرصت های سرمایه گذاری در بخش های مختلف مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در این جلسه همچنین قرار شد به زودی پروژه مرکز مبارک در جاده فیروز پور شهر لاهور کلید بخورد.

چوهدری پرویز الهی ضمن تشکر از سفیر و مقامات امارات متحده عربی بدلیل ارسال کمک های بشر دوستانه برای سیل زدگان پاکستان گفت: کمپ های درمانی ویژه ای برای جلوگیری از شیوع ویروس های همه گیر ایجاد شده است.

ما از سرمایه گذاری میلیاردها روپیه در پروژه مرکز مبارک از طرف گروه صندوق ابوظبی استقبال می کنیم، این پروژه همچنین شامل یک هتل 7 ستاره است که میزبان بازیکنان بین المللی است که مرکز مبارک و استادیوم قذافی را به هم متصل می کند.

وی افزود: متأسفانه دولت حزب نون لیگ این پروژه را به خاطر ضعف خود متوقف کرد اما دولت ما ان شاءالله اکنون این پروژه را تسریع خواهد بخشید که باعث افزایش فعالیت های تجاری و اقتصادی میان دو کشور خواهد شد همچنین پاکستان و امارات دارای روابط برادرانه تاریخی هستند.

وی بر تقویت سرمایه گذاری توسط امارات متحده عربی در ایالت پنجاب تاکید کرد و گفت: همکاری امارات متحده عربی در ساخت و توسعه پاکستان قابل ستایش است و ما همکاری این کشور را برای توسعه آموزش، بهداشت و سایر بخش ها ارج می نهیم.

در ادامه این دیدار، حمد عبید ابراهیم سلیم الزابی ضمن دعوت از چوهدری پرویز الهی برای سفر به امارات متحده عربی گفت: پروژه ساخت مرکز مبارک همکاری های متقابل میان دو کشور را چندین برابر افزایش می دهد.

وی افزود: پاکستان خانه دوم ماست، وظیفه ما کمک به سیل زدگان پاکستان در این زمان سخت است و ما حضور داریم تا به برادران پاکستانی خود کمک کنیم.

ارسال نظر

 
1