خبر فوری

 
 
دیدار سفیر امارات متحده عربی با محمد شهباز شریف نخست وزیر پاکستان
کد خبر :258980316

09:55 1401/07/09


برچسب ها : پاکستان و امارات متحده عربی, حمد عبید الزعابی, سفیر امارات متحده عربی, محمد شهباز شریف, نخست وزیر پاکستان,

سفیر امارات متحده عربی و نخست وزیر پاکستان در دیدار با یکدیگر پیرامون ابعاد مختلف مناسبات دوستانه میان دو کشور و موضوعات سیاسی و امنیتی منطقه‌ای به بحث و تبادل نظر پرداختند.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| سفیر امارات متحده عربی و نخست وزیر پاکستان در دیدار با یکدیگر پیرامون ابعاد مختلف مناسبات دوستانه میان دو کشور و موضوعات سیاسی و امنیتی منطقه‌ای به بحث و تبادل نظر پرداختند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، حماد عبید ابراهیم سالم الزعابی سفیر امارات متحده عربی در اسلام آباد روز جمعه با حضور در دفتر نخست وزیری پاکستان با محمد شهباز شریف دیدار کرد.

دو طرف در این دیدار به بررسی ابعاد مختلف سطح همکاری‌های دوجانبه میان پاکستان و امارات متحده عربی پرداختند و بر لزوم تقویت مناسبات و ارتقای همکاری‌ها در زمینه‌های مورد علاقه تأکید ورزیدند.

محمد شهباز شریف نخست وزیر پاکستان در این دیدار اظهار داشت: پاکستان مصمم به تقویت بیشتر روابط خود با امارات متحده عربی در تمام زمینه‌ها است، امارات متحده عربی بزرگ‌ترین شریک تجاری و منبع سرمایه گذاری پاکستان در خاورمیانه است.

وی همچنین به تشریح ویرانی‌های برجا مانده در نتیجه وقوع سیل اخیر در پاکستان و اقدامات دولت برای مقابله با وضعیت بحرانی ایجاد شده پس از سیل پرداخت و از کمک‌های ارسالی امارات متحده عربی به سیل زدگان پاکستانی و نیز راه اندازی کریدور هوایی جهت تسهیل در ارسال کمک‌های بشردوستانه به سوی پاکستان تقدیر و تشکر نمود.

وی تصریح کرد: پاکستان و امارات متحده عربی دارای روابط دوستانه با سابقه نزدیک به 5 دهه هستند که مبتنی بر ارزش‌ها و فرهنگ مشترک است.

 

ارسال نظر

 
1