خبر فوری

 
 
دیدار سفیر امارات با اعجاز شاه وزیر کشور پاکستان
کد خبر :124629144

17:23 1398/02/23


برچسب ها : امارات متحده عربی, پاکستان, سفیر,

حمد عبید ابراهیم سالم الزعابی سفیر امارات در پاکستان با اعجاز احمد شاه وزیر داخلی پاکستان دیدار و گفتگو کرد.


 

 

به گزارش راز نيوز، حمد عبید ابراهیم سالم الزعابی سفیر امارات در پاکستان با اعجاز احمد شاه وزیر داخلی پاکستان دیدار و گفتگو کرد.
اعجاز احمد شاه وزیر کشور پاکستان در این دیدار، همکاری های کشور امارات با پاکستان در بخش های پیشرفت اقتصاد، مراقبت های اجتماعی، پشتیبانی های مداوم  در زمینه های آموزش، بهداشت و زیر ساخت را قابل قدردانی خوانده و بیان داشت: با همکاری های دوجانبه، روابط دو طرف درحال توسعه و مستحکم تر شدن هستند.
 
 
 
 
سفیر امارات در این دیدار از توجه و تمرکز مقامات امارات درخصوص ثبات و استحکام هرچه بیشتر روابط دوکشور ابراز اطمینان کرد و ابراز داشت، این روابط علاوه بر احترام و اعتماد دوجانبه موجب بروز در سطح منطقه ای و جهانی به عنوان روابطی عالی خواهند شد.
الزعابی مناسبات مشترک دوکشور را برپایه های روابطی برادرانه، فرهنگ و اجتماع خواند و بیان داشت که تاثیرات مثبت این امر قابل مشاهده در سطوح اقتصاد، تجارت، سرمایه گذاری، امنیت و دفاع دو طرف هستند.
اعجاز شاه با بیان این موضوع که امارات در لحظه های سخت و دشوار همیشه در کنار پاکستان بوده و از آغاز پروژه عظیم اماراتی از سال 2011 میلادی در پاکستان که شامل ساخت و ساز پل ها، خیابان ها، بيمارستان و مدارس می شود را تحسین برانگیز قرار داد و از امضای 200 میلیون دلاری میان دو کشور گفت. وی اظهار داشت که این امر موجب سرمایه گذاری بیشتر در بلوچستان و خیبر پختون خوا خواهد شد.

ارسال نظر

 
1