خبر فوری

 
 
دیدار سفیر افغانستان در اسلام آباد با فرمانده ستاد ارتش پاکستان
کد خبر :1754481069

17:21 1400/02/02


برچسب ها : پاکستان و افغانستان, روند صلح افغانستان, سفیر افغانستان در پاکستان, فرمانده ستاد ارتش پاکستان, قمر جاوید باجوا, نجیب الله علی خیل,

نجیب الله علی خیل سفیر افغانستان در اسلام آباد بعد از ظهر امروز پنجشنبه با حضور در مقر فرماندهی ارتش پاکستان در راولپندی با ژنرال قمر جاوید باجوا دیدار نمود.


راولپندی: به گزارش راز نیوز| نجیب الله علی خیل سفیر افغانستان در اسلام آباد بعد از ظهر امروز پنجشنبه با حضور در مقر فرماندهی ارتش پاکستان در راولپندی با ژنرال قمر جاوید باجوا دیدار نمود.

بر اساس جزئیات منتشر شده از سوی روابط عمومی ارتش پاکستان، دو طرف در جریان این دیدار پیرامون مناسبات دوجانبه امنیتی و دفاعی میان اسلام آباد و کابل و همچنین روند صلح افغانستان به بحث و تبادل نظر پرداختند.

ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده ستاد ارتش پاکستان در این دیدار با بیان اینکه صلح پاکستان در گرو برپایی صلح در افغانستان است ابراز داشت: هدف واحد ما همراهی مردم افغانستان در دستیابی به افغانستان توسعه یافته، مستقل و پایدار است.

سفیر افغانستان در اسلام آباد نیز در جریان این دیدار از تلاش ها و همکاری های اسلام آباد در زمینه برپایی صلح در افغانستان و کاهش مناقشات منطقه ای تقدیر نمود.

ارسال نظر

 
1